וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN מעריכים: ים מדר ייבחר בבחירה ה-41 בדראפט 2021

רכז הפועל תל אביב ממשיך להיות על הרדאר של אנשי NBA. הוא לא אמור להירשם לדראפט הקרוב - למרות שמנבאים לו בחירה בשלהי הסיבוב השני

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

דני אבדיה מעורר באזז בקרב אנשי NBA, אבל מתברר שגם ים מדר נמצא על הרדאר. היום (רביעי) פורסמה התחזית העדכנית של רשת ESPN לדראפט 2021 ורכז הפועל תל אביב בן ה-19 מופיע בו בבחירה ה-41 בסיבוב השני.

מדר, שצד את עיניהם של הסקאוטים לראשונה באליפות אירופה לנבחרת עתודה בקיץ האחרון, יוכל להירשם גם לדראפט הקרוב, כמו חברו הטוב דני אבדיה שעתיד להיבחר באחת מעשרת הבחירות הראשונות. בתחזית הדראפט האחרונה של ESPN מדר אף הופיע בבחירה ה-57.

אולם ההערכות הן שמדר יעדיף בכל מקרה להירשם לדראפט רק ב-2021, בו יהיה לו סיכוי טוב יותר להשתפשף ולצבור ניסיון, בתקווה שאולי יתברג בסיבוב הראשון.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב מול דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא רק אבדיה על הכוונת. מדר בפעולה/דני מרון

"לים מדר יש גובה טוב, אורך ואתלטיות עבור רכז. הוא השאיר רושם מצוין על הסקאוטים שצפו בו והתלהבו מהתחרותיות, יכולת הקליעה והקשיחות שלו", ציינו מומחי הדראפט של ESPN.

מדר בן ה-19 העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 2.7 נקודות ב-9.7 דקות למשחק בליגת העל, אולם העונה מציג מספרים משודרגים, ואחרי 16 משחקים קולע 7.7 נקודות ומחלק 3.3 אסיסטים ב-למעלה מ-20 דקות למשחק.

עוד בוואלה!

דני אבדיה הרשים את הסקאוטים, ים מדר לראשונה במוק דראפט של ESPN

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully