וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן באיירן מחמיא למכבי תל אביב, סטודמאייר: "מאושר לחזור לרמות הגבוהות"

22.1.2020 / 19:41

אוליבר קוסטיץ' חושש מהיריבה לקראת המשחק במינכן (חמישי, 21:30, ספורט 5). השחקן החדש של הצהובים: "יש לי הרבה תשוקה לישראל"

עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב תמריא היום (רביעי) לגרמניה לקראת משחקה מול באיירן מינכן מחר (21:30, ספורט 5), אך כמובן שבמוקד העניינים עמדה החתמתו הטרייה של אמארה סטודמאייר. הסנטר בן ה-37 עדיין נמצא בארצות הברית ולא יצטרף לצהובים בטיסה לגרמניה, למפגש מול הקבוצה הבווארית שנועלת את טבלת היורוליג.

יחד עם זאת, הוא העביר לאוהדים מסר קצר באמצעות האתר הרשמי. "אני נרגש מאוד לשחק במכבי תל אביב, אחת הקבוצות הכי מעוטרות בעולם כולו, ומרגיש בר מזל שקיבלתי את ההזדמנות לשחק ברמות הגבוהות שוב, להתחרות ביורוליג ובליגת העל", אמר. "אני מתרגש לפגוש את החברים לקבוצה שחלקם שיחקו ב-NBA כמו עומרי כספי וקווינסי אייסי שאיתו שיחקתי. יש לי הרבה תשוקה לישראל, אני שמח להאריך את הקריירה ומודה על ההזדמנות".

יאניס ספרופולוס. צילום מסך
מרוצה מהרכש הטרי. יאניס ספרופולוס/צילום מסך

יאניס ספרופולוס התבקש להתייחס להחתמת אמארה והשיב: "הוא שחקן שיעזור לנו בליגה ובאירופה וייתן לנו פתרונות גם ביורוליג. אין הרבה מה להוסיף, כולם מכירים את הקריירה הגדולה ואת האיכויות שלו. חיכינו לראות מה יקרה עם עומרי כספי ואחרי שלפני 2-3 ימים התקבלה החלטה שהוא יעבור ניתוח ושהוא סיים את העונה, רצינו שחקן ישראלי. אני רוצה להודות להנהלה: חרגנו מהתקציב, אבל היא נתנו עוד פוש כדי לחזק את הקבוצה".

היווני התייחס גם לשינויים הרבים בסגל, שנבעו מהפציעות: "למרות הנסיבות, יש לנו בסיס ויציבות. הגיעו שחקנים חדשים, הם מתאמנים איתנו ואני חושב שנשתפר. חלק מהם איתנו 2-3 שבועות וכבר השתפרנו ביחס למתי שהם הגיעו. יחד עם זאת, יש עוד הרבה מקום להתקדם".

על היריבה מחר אמר המאמן: "טי ג'יי בריי חזר מפציעה ועכשיו יש לבאיירן עוד שחקן יוצר וסקורר. הם ינסו להילחם כדי לנצח וצריך לזכור שיש להם מאמן חדש. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, אם לא נשחק את המשחק שלנו יהיה לנו קשה".

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב מול פאול ציפסר שחקן באיירן מינכן. ברני ארדוב
"מכבי יריבה חזקה מאוד". אלייז'ה בריאנט מול פול ציפסר/ברני ארדוב

היריבה של מכבי תל אביב מחר, באיירן מינכן, מגיעה למשחק בעיצומו של מומנטום שלילי ביותר. היא הפסידה את ששת משחקיה האחרונים ביורוליג שדרדרו אותה עד למקום האחרון במפעל, ונחלה השבוע הפסד בכורה גם בליגה הגרמנית. מחר היא תשתדל להישמר בעיקר מסקוטי ווילבקין, שאת נחת זרועו הרגישה מצוין בעבר - גארד מכבי תל אביב קבע את שיא הקריירה שלו במינכן כשחקן דרושפאקה ביורוקאפ, עם 41 נקודות.

"מכבי אחת הקבוצות הטובות ביורוליג העונה ומועמדת להגיע לפיינל פור", החמיא מאמן באיירן אוליבר קוסטיץ', שנכנס לתפקיד שדיאן ראדוניץ' פוטר לפני שבועות אחדים. "יש לנו המון כבוד לשיפור של מכבי, אבל אנחנו משתדלים להתרכז במשחק שלנו. אנחנו חייבים להשתפר בעיקר בריבאונדים ובאיבודים, שני תחומים שגרמו לנו להפסיד במשחקים האחרונים".

הפורוורד פול ציפסר הוסיף: "מכבי יריבה חזקה מאוד, אנחנו כבר מכירים היטב את האנרגיות שלה ואת הסגנון הפיזי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully