וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה למכבי תל אביב: יובל זוסמן ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות

20.1.2020 / 6:57

הגארד שנפצע בניצחון על מכבי חיפה סובל משבר באגודל ויצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה. בתגובה, הצהובים ינסו לצרף את אבי בן שימול או יפתח זיו. סורקין סומן לעונה הבאה, בלאק יחזור בחודש הבא?

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכת הפציעות במכבי תל אביב נמשכת. אמש (ראשון) נפצע יובל זוסמן במהלך הניצחון 77:91 על מכבי חיפה, ובהמשך הלילה התבררה חומרת הפציעה: זוסמן סובל משבר באגודל, וייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. מצבת הפצועים של מכבי תל אביב הולכת ומתארכת: מלבד זוסמן, עומרי כספי לא יחזור העונה, נייט וולטרס עשוי ללכת בעקבותיו בעקבות פציעה חדשה בכתף, וגם טאריק בלאק מושבת.

בתגובה, צפויים ראשי המועדון להיפגש עם הצוות המקצועי ולקבל החלטה כיצד להתייחס לפציעות הנוכחיות. בפני הקבוצה עומדות שתי אפשרויות - הראשונה היא לצרף שחקן ישראלי לסגל ולהמתין עם הרישום השמיני בליגת העל. הצהובים בדקו לפני מספר שבועות אפשרות לצרף את אבי בן שימול מהפועל אילת, אך הדבר לא יצא לפועל. שם נוסף שעלה הוא שמו של יפתח זיו מגלבוע/גליל. מהלך כזה יתאפשר רק אם הנהלת הקבוצה תהיה מוכנה להוציא עוד סכום של כסף. כזכור, מכבי משחקת תקופה ארוכה ברוטציה של שלושה ישראלים בליגה, וכעת תיאלץ להסתדר גם ללא זוסמן.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
עוד פצוע לאוסף. זוסמן/דני מרון

האפשרות השנייה לא תכלול צירוף שחקן אלא את רישומו של ארון ג'קסון כבר בתקופה הקרובה למשחקי הליגה. בקבוצה קיבלו חוות דעת חיובית לגבי שובו של טאריק בלאק לפעילות כבר באמצע חודש פברואר, והם מעריכים כי הפציעה שהשביתה אותו בחודשיים האחרונים מאחוריו. אם בלאק ייכנס לעניינים, ג'קסון יירשם לליגה, וייתכן שג'יילן ריינולדס ישוחרר בתום חוזהו הזמני.

כפי שפורסם בימים האחרונים, בקבוצה ינסו בתקופה הקרובה להתקדם עם מספר שחקנים שנמצאים בסגל ומעוניינים להשאירם, אך במקביל במכבי מסמנים שחקנים שעשויים להגיע בשנה הבאה או לאחריה. אחד מהם הוא הפורוורד רומן סורקין, שנחשב למועמד לחיזוק. סורקין היה על הכוונת של הצהובים במהלך תקופתו בקולג', אך לבסוף הוא הגיע למכבי חיפה שם חתם על חוזה ארוך טווח. העונה הוא ביצע פריצה בליגה, ובמכבי עוקבים אחרי ההתקדמות שלו.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב נותרה מושלמת לאחר 77:91 על מכבי חיפה

לכתבה המלאה
טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הקאמבק המוקדם שלו יוביל לשחרורו של ריינולדס? טאריק בלאק/דני מרון

החלק המעודד מבחינת מכבי תל אביב הוא המאזן המושלם שנשמר בליגה גם אחרי 15 מחזורים, והשיפור הניכר ביכולת של דני אבדיה, שקלע אמש 16 נקודות בניצחון והוסיף 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשהוא משווה את שיא המדד שלו שקבע רק בשבוע שעבר נגד הפועל חולון.

"אנחנו לא מזלזלים באף קבוצה, היה משחק לא פשוט בכלל", סיכם הכישרון הצעיר של הצהובים את המשחק. "הם קבוצה מאוד אגרסיבית, קבוצה התקפית מעולה, יש להם שחקנים מעולים. יאנג בחצי הראשון עשה הרבה בעיות, הוא לקח הרבה זריקות קשות וזה נכנס. הם קלעו קליעות קשות ברבע הראשון. ברבע הראשון דיברנו עם המאמן, הורדנו אותם ברבע השני, ובמחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר התקפית והגנתית".

בסיום המשחק התייחס מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה לשתי השלשות שקלע אבדיה כשהוא חופשי לחלוטין, ואמר שלא היה משנה את ההגנה עליו. הפורוורד של מכבי שמע את הדברים והגיב: "אני עדיין צעיר, משום מה היתה לי תקופת קליעה רעה, וזה לא קל. לוקח זמן עד שאתה מתרגל לרמה וללחץ מסביב. תוך כדי העונה, לאט לאט, אני מרגיש יותר חופשי, ואפשר לראות את זה. בסך הכל אין לי בעיה אם ממשיכים לזלזל ונותנים לי זריקות פנויות. אני אקח אותן".

אבדיה התייחס גם לעובדה שהוא מקבל הרבה מאוד דקות בליגה בשל הסגל החסר: "מצד אחד זה כיף לשחק חלק גדול מהמשחק ולהיות שותף למהלכים. מצד שני לי קשה ששחקנים שלנו נפצעים, אנחנו כמו משפחה פה, לא תראה מישהו שמח שהוא הולך לשחק יותר דקות. בכל פציעה אנחנו מתעדכנים אחד עם השני, אנחנו מאחלים רק טוב ואוהבים אחד את השני".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
משאירים אותו חופשי. אבדיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully