וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה האמיתית חוזרת": למרות בכורה פושרת, סטיין כבר משאיר חותם

למעלה מאלף מסירות, שיא החזקת כדור, שמונה בוגרי לה מאסיה על הדשא: אחרי ה-0:1 על על גרנאדה, בקטלוניה בטוחים שברצלונה חוזרת לעצמה. וגם: סטיין מאשים את הרוח, בוסקטס במסר אופטימי אחרי הזעזוע

עריכת וידאו: ניר חן

עידן קיקה סטיין בברצלונה אמנם נפתח אמש (ראשון) עם 0:1 קטן על גרנאדה, אבל בקטלוניה כבר משוכנעים: ברצלונה האמיתית חוזרת. כלי התקשורת בספרד הסכימו שברצלונה יכולה היתה להיראות הרבה יותר טוב ולנצח בצורה הרבה יותר משכנעת, אבל מצד שני הבליטו את המספרים הבאים: ברצלונה רשמה לא פחות מ-1,005 ניסיונות מסירה במהלך המשחק, עמדה על 82.6 אחוזי החזקה בכדור (הכי הרבה מאז ימי פפ גווארדיולה), ושיתפה שמונה שחקני בית, בוגרי "לה מאסיה".

שלושת הפרמטרים הללו גרמו ל"מונדו דפורטיבו" להכריז: "ברצלונה האמיתית חוזרת".

"אם ליאונל מסי הוא ההווה של ברצלונה, ריקי פוץ' הוא העתיד וקיקה סטיין הוא מי שאחראי עליו", ציינו בעיתון הקטלאני. "קיקה סטיין הותיר את חותמו כבר במשחק הראשון, ואחרי 90 דקות אפשר כבר להכריז שהעידן האפרורי של ארנסטו ואלוורדה הסתיים".

קיקה סטיין מאמן ברצלונה. רויטרס
מקווה שלאט לאט הקבוצה שלו תשתפר. סטיין/רויטרס

סטיין נראה נרגש בסיום, וניסה להסביר את חוסר החדות של ברצלונה מול השער. "אולי היה חסר לנו קצת דיוק במחצית הראשונה. עשינו הרבה דברים בצורה טובה ואני מקווה שלאט לאט נשתפר. היו לנו מצבים, אבל גרנאדה התגוננה היטב עם הרבה שחקנים מאחור. הייתה רוח חזקה מאוד, המגרש התייבש וזה האט אותנו קצת. אני מרוצה כי אפשרנו לגרנאדה לבעוט רק פעם אחת לשער במחצית הראשונה ועוד פעם אחת לקורה במחצית השנייה. עכשיו אני מקווה שנוכל לייצר יותר שטף מול השער. קשה לשחק מול קבוצות שמתגוננות נמוך כל כך". על ליאונל מסי אמר המאמן: "השער של מסי? זה מה שהוא עושה כל החיים. ברגע שהכדור מגיע אל הרגליים שלו אחוזי ההצלחה הם גבוהים מאוד".

סרג'יו בוסקטס הוסיף: "הראינו שאנחנו קבוצה יציבה גם בהגנה וגם בהתקפה. אנחנו נשתפר לאט לאט. הצלחנו להגיע להרבה מצבים וגרנאדה לא ייצרה אף הזדמנות חוץ מהבעיטה לקורה במחצית השנייה. שלטנו טוב בכדור והצלחנו ללחוץ גבוה ולהגיע להזדמנויות". כשנשאל על ההבדלים בין סטיין לארנסטו ואלוורדה, אמר הקשר: "לכל מאמן יש את סגנון המשחק שלו והצורה בה הוא רואה את המשחק ועכשיו נראה מה יבקש מאיתנו המאמן החדש ולא נשווה את זה למאמן הקודם. היינו מרוצים מאוד מארנסטו עד אתמול ועכשיו אני מתרכזים בעבודה עם סטיין. זה מה שההנהלה רצתה ואנחנו משוכנעים שהשינוי הזה יהיה חיובי. אנחנו מקווים לגדול ולהתחזק כדי להיות קבוצה שנלחמת על כל התארים עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully