וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו כבש צמד, יובנטוס עם פער ארבע נקודות בפסגה

הפורטוגלי הבקיע מחזור שביעי ברציפות והעניק למוליכה 1:2 ביתי על פארמה. אינטר מעדה עם עוד 1:1, הפעם אצל לצ'ה. ניצחון דרמטי למילאן

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

אחרי שזכתה באליפות החורף, יובנטוס התחילה הערב (ראשון) את הסיבוב השני שלה עם ניצחון 1:2 על פארמה מצמד של כריסטיאנו רונאלדו ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגת הסרייה A במחזור ה-20, אחרי שאינטר שוב מעדה עם 1:1 אצל לצ'ה. רומא ניצחה 1:3 במראסי של גנואה, ובמשחק הצהריים מילאן וזלאטן איברהימוביץ' השיגו 2:3 דרמטי על אודינזה.

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
גם מחלה של כמה ימים לא עצרה אותו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - פארמה 1:2

גם מחלת הסינוסיטיס שהשביתה אותו מכמה אימונים בימים האחרונים, לא מנע מכריסטיאנו רונאלדו להמשיך את רצף ההבקעות ולהעניק ליובנטוס ניצחון נוסף שהגדיל את הפער בפסגה. הפורטוגלי קיבל את פרס שחקן החודש לפני שריקת הפתיחה, ובדקה ה-43 נעזר ברגל של שחקן הגנה כדי לכבוש מחזור שביעי ברציפות - הראשון שעושה את זה במדי יובנטוס מאז דויד טרזגה בסוף 2005. בהגנה רונאלדו פחות משקיע וכך המחליף הדני אנדראס קורנליוס נגח מעליו את השוויון אחרי קרן בדקה ה-55, אבל אחרי שלוש דקות CR7 החזיר בצד השני והשלים בעזרת הכנה של פאולו דיבאלה. זה השער ה-432 של רונאלדו בחמש הליגות הבכירות והוא רחוק גול אחד מהשיאן, הנמסיס הגדול ליאונל מסי. דיאן קולוסבסקי פתח בהרכב פארמה ולא הצליח להשפיע מול הקבוצה שרכשה אותו בתחילת החודש, והפעם האורחת לא עקצה עם שוויון דרמטי כמו בעונה שעברה.

אנדראס קורנליוס שחקן פארמה כובש בנגיחה מעל כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
נגח את השוויון הזמני מעל כריסטיאנו רונאלדו. אנדראס קורנליוס כובש/רויטרס

לצ'ה - אינטר 1:1

אחרי שבוע בו עסק בעיקר בחלון ההעברות ואיבד את השוויון בפסגה עם יובנטוס, אנטוניו קונטה חזר הביתה לוויה דל מארה ושמט עוד שתי נקודות יקרות מול קבוצת נעוריו בה שיחק עד המעבר ליובנטוס ב-1991. ניקולו בארלה חזר מפציעה ופתח בקישור לצד סטפנו סנסי ומרצלו ברוזוביץ' לראשונה מאז ההפסד ליובנטוס במחזור השביעי, אבל גבריאל מנע משחקני אינטר לכבוש, שער של רומלו לוקאקו נפסל וגם החלטות ה-VAR היו לרעתה במקרה בו נבחן כרטיס אדום ללצ'ה ובאופציה לפנדל. דווקא הבלם הצעיר אלסנדרו באסטוני, שנכנס במקום דייגו גודין בדקה ה-68, העלה את האורחת ליתרון בנגיחה בדקה ה-72 וחגג שער בכורה שקירב את קבוצת החוץ הטובה בליגה לניצחון תשיעי העונה כאורחת. אלא שלצ'ה עשתה הכול כדי להישאר מעל הקו האדום ולקטוע רצף של ארבעה הפסדים, והשיגה שוויון מפתיע מרגלי מרקו מאנקוזו בדקה ה-77.

אלסנדרו באסטוני שחקן אינטר. GettyImages
שער ראשון במדי אינטר שהספיק רק לנקודה. אלסנדרו באסטוני/GettyImages

גנואה - רומא 3:1

הג'אלורוסי התאוששו אחרי שני הפסדי הבית לקבוצות של טורינו והמשיכו את רצף ההצלחות במפגשים עם גנואה, שלא ניצחה את רומא ב-12 עימותים מאז מאי 2014. בהיעדרם של אלסנדרו פלורנצי ואלכסנדר קולארוב המוצהבים, לאונרדו ספינאצולה פתח בהרכב של האורחת אחרי שההעברה שלו לאינטר בוטלה, וסידר בדקה ה-44 שער עצמי של דוידה ביראסקי. זה קרה אחרי דג'נגיז כבש כבר בדקה השישית ושבר בצורת ארוכה אחרי שלא מצא את הרשת מאז ה-3:3 מול גנואה במחזור הפתיחה. גוראן פאנדב הוותיק הקפיץ מול פאו לופס וצימק רגע לפני ההפסקה, אבל השוער הספרדי מנע שוויון ואדין דז'קו חתם בדקה ה-75 אחרי כדור עומק של לורנצו פלגריני. רומא במקום הרביעי, גנואה לפני אחרונה.

שחקני רומא חוגגים עם ג'נגיז אונדר (מימין). GettyImages
שבר בצורת ארוכה. ג'נגיז אונדר, מימין/GettyImages

מילאן - אודינזה 2:3

הרוסונרי המשיכו בהתאוששות מאז הגעתו של זלאטן איברהימוביץ', שפתח בהרכב ותפס את הראש בדקה השישית כשג'אנלואיג'י דונארומה ביצע טעות קשה כשיצא הרחק משערו ואיפשר ליינס לארסן להעלות את האורחים ליתרון בן סירו, אבל השינוי הגיע בזכות כניסתו של אנטה רביץ' כמחליף במחצית, והקרואטי כבש כבר בדקה ה-48 את ה-1:1. מילאן חגגה מהפך בדקה ה-71 כשהמגן הנפלא תאו הרננדז כבש את השער החמישי שלו העונה בבעיטה מרשימה מהאוויר מקצה הרחבה, אודינזה הלוהטת שניצחה שלושה משחקי ליגה ברציפות לפני שהובסה 4:0 על ידי יובנטוס בגביע, מצאה את השוויון בדקה ה-85 מנגיחה של קווין לזניה, אבל רביץ' צהל אחרון עם שער ניצחון נהדר אחרי שהיתל בהגנת היריבה וכבש מחוץ לרחבה בדקה ה-93.

אנטה רביץ' שחקן מילאן. GettyImages
היום שלו. אנטה רביץ'/GettyImages

משחקים נוספים

ברשיה - קליארי 2:2
לברשיה: ארנסטו טורגרוסה (27 ו-49). לקליארי: ז'ואאו פדרו (20 ו-68 בפנדל)

בולוניה - ורונה 1:1
לבולוניה: מתיאה באני (20) שגם הורחק (66). לוורונה: פאביו בוריני (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully