וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב בחמישי: באיירן מינכן הפסידה לראשונה העונה בליגה הגרמנית

הבווארים שמצויים ברצף של שישה הפסדים רצופים ביורוליג רשמו הפסד ליגה ראשון העונה, 81:74 מול לודוויסבורג. ספרד: ריאל הפסידה לבאסקוניה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על ברצלונה

באיירן מינכן, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הקרוב, נחלה הפסד ראשון העונה בליגה הגרמנית, 81:74 בחוץ מול לודוויסבורג. מדובר בהפסד ליגה ראשון של הבווארים לאחר שניצחו את כל 14 משחקיהם הראשונים בליגה. באיירן, שנמצאת בתקופה נוראית ביורוליג שם היא סופרת כבר שישה הפסדים רצופים, קיבלה משחק טוב וסולידי מגרג מונרו שקלע 18 נקודות וקלט 5 ריב', אך זה לא הספיק מול 28 של קאדין קרינגטון שלהט והוליך את קבוצתו לניצחון גדול, שהעלה אותה זמנית למקום השני בטבלה.

ברצלונה גברה 90:94 בחוץ על פואנלברדה במסגרת המחזור ה-18 בליגה הספרדית. הקבוצה של סבטיסלב פסיץ' שלטה מהפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 12:22, אך כמעט ושמטה את היתרון ברבע האחרון. הקטלאנים הגיעו לרבע המכריע עם יתרון בן 13 נקודות וכבר ראו כיצד הוא כמעט ונמחק אך בסיום האורחת נמנעה מהפסד שהיה מלחיץ את המערכת עוד יותר והשיגו ניצחון 14 העונה בליגה.

אלכס אברינס הוליך את המנצחת עם 18 נקודות כשניקולה מירוטיץ' מוסיף 17 ו-7 ריב'. מלקולם דילייני קלע 15 כשויקטור קלאבר תרם 14 ו-6 ריב'. מארק גרסיה הפגיז 28 עבור פואנלברדה, כשאנתוני בראון הוסיף 17, אך הם היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל המארחת מהתחתית, שנותרה במקום ה-17 עם ארבעה ניצחונות בלבד.

באסקוניה, שחווה עונה רעה מאוד, הצליחה להפתיע בגדול עם 94:95 את ריאל מדריד בחוץ ולהנחיל לה הפסד ליגה רביעי העונה. לבלאנקוס זה הפסד שלישי ברציפות אחרי שנוצחו פעמיים ביורוליג. פייריה הנרי הוביל את הבאסקים עם 26 נקודות ו-5 ריבאונדים, אקילה פולונרה תרם 12 ו-9 ריבאונדים, טורניקה שנגליה קלע 16 נקודות כמו גם יוסופה פאל, שקלט 6 ריבאונדים. פקונדו קמפאצו הוביל את ריאל עם 27 נקודות (7 מ-8 לשלוש), סרחיו יוי קלע 23 וגבריאל דק סיים עם 13 נקודות.

גרג מונרו, באיירן מינכן. GettyImages
הפסד ליגה ראשון העונה לבאיירן. גרג מונרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully