וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית צופים כי דני אבדיה ייבחר שלישי בדראפט הקרוב

המניה של שחקנה הישראלי בן ה-19 של מכבי תל אביב ממשיכה לעלות. באתר bleacherreport צופים כי אבדיה ייבחר על ידי אטלנטה. "האייקיו ההגנתי שלו מתפוצץ, יתאים לכל סגל"

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

בווידאו: מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל בכדורסל

שבוע האולסטאר מאחורינו ובאתר bleacherreport ממשיכים לנתח ולנסות לצפות כיצד ייראה דראפט 2020. בכתבה שעלתה היום (שלישי) צפו באתר כי דני אבדיה ייבחר במקום השלישי על ידי אטלנטה הוקס תוך כדי ששפעו לא מעט מחמאות על הפורוורד הישראלי.

"דני אבדיה שינה את מצבו במכבי תל אביב", נכתב. "הוא פילס את דרכו והפך לאחת האופציות הראשונות בהתקפה בליגה המקומית בחמשת השבועות האחרונים, עם 16 נקודות למשחק בששת המשחקים האחרונים". באתר התייחסו גם לקליעה הטובה מעבר לקשת שמפגין אבדיה בתקופה האחרונה. "במשחק האחרון הוא קלע ארבע שלשות (הכוונה למשחק ההפסד נגד הפועל אילת), כשקודם לכן הוא קלע 3 מ-6 בניצחון היורוליג מול אולקר".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. דני מרון
"הסקאוטים שצפו בו רואים בו כאחת הבחירות הבטוחות ביותר". דני אבדיה/דני מרון

הרשמים העיקריים היו מהניידות ויכולת הובלת הכדור של אבדיה יחסית לגובהו: "בשביל גארד בגובה של 2.03 מטר, הכישורים שלו, הניידות וגם האייקיו ההגנתי שלו ממשיכים להתפוצץ. הוא שיפר את יכולתו לייצר מהלכים וגם את יכולת המסירה, כשבנוסף הוא נע מצויין ללא כדור".

בנוסף נכתב כי על אף גילו הצעיר של השחקן בן ה-19, הוא מראה תחרותיות יוצאת דופן. "הוא אולי לא נתפס כסופר אתלט וסקורר כמו אנתוני אדווארדס", סיכמו. "אך הסקאוטים שצפו בו רואים בו כאחת הבחירות הבטוחות ביותר. הוא יתאים לכל סגל".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully