וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין מועמד ל-MVP העונה ביורוליג, דני אבדיה מטפס בתחזיות הדראפט

הרכז שעשה קפיצת מדרגה העונה מועמד לצד שישה שחקנים אחרים. הכוכב הצעיר עלה למקום השלישי במוק דראפט של פורבס, ב-ESPN הוצב במקום החמישי: "הוא יכול עוד לטפס. שילוב בין שאריץ' וגלינארי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה לקבל מקום של כבוד בסיכומי העונה הרגילה של היורוליג. אמנם נותרו עוד עשרה מחזורים עד הפלייאוף, אולם באתר הרשמי של המפעל כבר מתחילים לעסוק בתארי העונה. בשבוע שעבר הזכירו את יובל זוסמן ודני אבדיה כמועמדים לפרס הכוכב העולה של העונה, אמש ציינו שוב את זוסמן בין המועמדים לשחקן ההגנה של העונה, והיום (שני) אזכרו שחקן נוסף: סקוטי ווילבקין, שנמצא בין המועמדים לתואר MVP העונה.

ווילבקין, שעשה העונה קפיצת מדרגה משמעותית ומעמיד ממוצעים של 15.7 נקודות (44 אחוזים משתי נקודות, 43 אחוזים מהשלוש ו-80 אחוזים מהעונשין), 3.4 אסיסטים, 1.3 חטיפות ושני ריבאונדים למשחק, הוא מועמד אחר מבין שבעה בסך הכל.

לצידו מופיעים ברשימת המועמדים שיין לארקין מאנדולו אפס (שמסתמן כפייבוריט מובהק לזכייה בפרס), ניקולה מירוטיץ' מברצלונה, אנתוני רנדולף מריאל מדריד, מייק ג'יימס מצסק"א, ניק קלאתיס מפנאתינייקוס ובויאן דובלייביץ' מולנסיה.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מועמד מוצדק. ווילבקין/דני מרון

אבדיה ממשיך להלהיב

דני אבדיה ממשיך לזנק בתחזיות הדראפט השונות. במוק דראפט החדש של "פורבס", טיפס הישראלי מהמקום השישי למקום השלישי, שם, אם העונה היתה מסתיימת היום וסדר הדראפט היה נקבע בדיוק לפי המאזנים, היתה בוחרת אטלנטה "לאחר הטרייד האחרון על קלינט קאפלה, אטלנטה בנתה "ביג 3" עם קאפלה, ג'ון קולינס וטרייד יאנג", נכתב ב"פורבס". "על אף שיש לה שחקני כנף מבטיחים כמו קווין הרטר וקם רדיש, אבדיה (שמניית הדראפט שלו זינקה בחורף הזה) יהיה התאמה נהדרת לצד יאנג בקו האחורי".

במוק דראפט החדש של ESPN, הוצב אבדיה בבחירה החמישית (כביכול של שארלוט). "הוא יכול עוד לטפס", אמר מומחה הדראפט ג'ונתן גבעוני. "הוא בעונה יוצא מהכלל במכבי תל אביב, הוא סידר לעצמו תפקיד אמיתי באחת הקבוצות הטובות באירופה. הוא יכול לשחק בכל העמדות 1-4, הוא יכול לכדרר, למסור ובחודשיים האחרונים הוא גם התחיל לקלוע באחוזים גבוהים יותר. הוא מעין שילוב בין דריו שאריץ' ודנילו גלינארי, אולי לא שחקן עם פוטנציאל של הבחירה הראשונה, אבל אתה יודע שתקבל שחקן טוב מאוד בעמדה מאוד נחשקת ב-NBA כרגע".

כעת, כמעט כל אתרי הדראפט המובילים מנבאים לכישרון הצעיר של מכבי תל אביב בחירה בטופ חמש: התחזית האחרונה של "האתלטיק" קידמה אותו לבחירה הרביעית, בדיוק כמו במוק של "ספורטס אילוסטרייטד". בבליצ'ר ריפורט הציבו את אבדיה בבחירה השנייה.

האפשרות לשילוב כוחות בין דני אבדיה לדיוויד בלאט בניו יורק ניקס הולכת ונעשית קלושה. על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", הנשיא החדש של הניקס ליאון רוז מציב בעדיפות עליונה בחירה ברכז בדראפט, עם דגש על לאמלו בול. הניקס צפויים לקבל בחירה גבוהה בדראפט, ככל הנראה בטופ חמש, ועל פי הדיווח הסקאוטים של המועדון כבר קיבלו הוראה למקד את חיפושיהם ברכזים - מה שכמובן מפחית את הסיכוי שאבדיה יגיע.

עוד בוואלה!

דני אבדיה "שואף להגיע לאולסטאר" ומודה: כאב לנו לא לזכות בגביע

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
ניו יורק לא מחכה לו. אבדיה/דני מרון

ולנסיה מתכוננת למכבי תל אביב, ואן רוסום חוזר לסגל

הפנים של מכבי תל אביב מופנות כעת למשחק החוץ נגד ולנסיה ביום שישי. הספרדים יגיעו אחרי הופעה פושרת בחצי גמר הגביע הספרדי נגד הזוכה שבדרך ריאל מדריד, אבל עם מומנטום לא רע בכלל ביורוליג, כשהם מדורגים במקום השביעי בטבלה במאזן של 12 ניצחונות ו-12 הפסדים.

מאמן הקבוצה חאומה פונסרנאו העניק לשחקני שני ימי מנוחה, והיום אחרי החזרה לאימונים התייחס למשחק הקרוב נגד אלופת ישראל. "אני מאוכזב מההופעה שלנו בחצי גמר הגביע, אבל מאמין בשחקנים שלי. הם הרוויחו את האמון שלי, למרות שהגישה שלהם נגד ריאל לא היתה מספיק תחרותית. זה משהו שנהיה חייבים לשנות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב", אמר.

החדשות הטובות עבור ולנסיה הן שהרכז הוותיק סם ואן רוסום חזר לאימונים ועשוי לקבל דקות נגד מכבי תל אביב אחרי שנעדר בשלושת השבועות האחרונים. ואן רוסום אמר אמש לתקשורת הבלגית: "אני מרגיש הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה, ומקווה לחזור לשחק במשחק החשוב נגד מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully