וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מנתח את החוזקות והחולשות שלו ומסמן את נקודת המפנה בעונה

שחקן מכבי תל אביב סיפר ל-ESPN על השיפור ההגנתי, האיזור בו הוא מרגיש הכי בנוח, המטרות להמשך העונה והמשחק המכונן מול חולון

דני מרון

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה

בארצות הברית ממשיכים לעסוק במניית הדראפט של דני אבדיה. בנוסף לניתוח המקיף שפורסם אמש (שלישי) ב-ESPN, ראיין מומחה הדראפט מייק שמיץ את הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב, ועבר איתו על מספר קטעי וידאו מעונת הפריצה שלו.

"אני מרגיש נהדר", פתח אבדיה ואמר. "יש לנו קבוצה מצוינת, אנחנו נאבקים, אחת מחמש הקבוצות הטובות באירופה. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים עם עבר ב-NBA וזה כבוד גדול עבורי לשחק איתם".

הישראלי נשאל על המעבר מהיותו שחקן מרכזי בנבחרות הצעירות של ישראל לתפקיד שחקן משלים במכבי תל אביב ואמר: "זה חלק מהכדורסל, לא תמיד תהיה במצבים נוחים או בקבוצות בהן אתה השחקן המרכזי. צריך להתאים לכל מצב ולעשות את הטוב ביותר כדי לעזור לקבוצה לנצח. אני עובד קשה, מנסה לעבוד על הגוף שלי כי זה חשוב מאוד, עוד לא סיימתי לגדול. יש לנו לו"ז עמוס אז לא קשה להתאמן, אבל זה הדבר הכי חשוב עבורי כשחקן כרגע".

אבדיה, שנמצא בכושר מצוין, סיפר כי העונה שלו קיבלה תפנית במשחק הליגה מול הפועל חולון לפני חודשיים, אז פתח בחמישייה, קיבל 31 דקות והשיב עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות. "המשחק מול חולון היה נקודת מפנה, לא שיחקתי ככה מאז הנבחרת העתודה. ראו את כל הדברים המגוונים שאני יכול לעשות וכנראה קצת התביישתי לעשות עד אותו רגע".

"אני אוהב לשחק בפוסט, לא הייתי בזה כל כך טוב אבל עבדתי עם המאמן שלי וליקו, אני מרגיש שהכי אפשר לנצל אותי שם כשיש לי מיס-מאץ'", הוסיף שחקן מכבי תל אביב. "יש לי הרבה מה להשתפר בפיק אנד רול. אני צריך להיות אגרסיבי בלסיים, לחשוב על לקפוץ ולהטביע מתי שאני יכול. אני חושב שאני משתפר בזה".

על השיפור ההגנתי שלו, ובפרט על העזרה מהצד החלש וההגנה על הטבעת, אמר: "לא הייתי כזה עד הקיץ. בנבחרת העתודה לא היו לנו הרבה גבוהים אז לקחתי את זה על עצמי, והבאתי את זה גם למכבי. כשהייתי צעיר לא ממש היה אכפת לי מההגנה, אבל המאמן הראשון שלי בבוגרים העניש אותי כשלא שיחקתי בהגנה. התחלתי להשתפר, כי ידעתי שאם לא אשחק הגנה לא אשחק בכלל. בבוגרים, ובעיקר אצל יאניס, ההגנה זה הדבר הכי חשוב. אני אוהב לשמור על שחקנים גבוהים ולהיאבק איתם, אני יכול לשמור גם על גארדים".

כשנשאל על המטרות שנותרו לו העונה השיב: "להמשיך לעבוד קשה, להמשיך להשתפר, אני רוצה לצפות בווידאו ולראות שיפור. אני רוצה לזרוק כמה שיותר, יש לי אולם ליד הבית אז אני הולך ב-22:00-23:00 בערב כדי לזרוק ולשייף את המכניקה של הזריקה. ולא לתת למשחקים להשפיע עלי, אולי יהיו לי משחקים מצוינים, אולי יהיו לי משחקים בהם לא אקלע, אבל אני יודע מי אני, אני יודע איזה שחקן אני, אני יודע לאן אני מכוון ואני יודע כמה קשה אני עובד. אני לא צריך ששום דבר יפריע לי בדרך".

לבסוף, נשאל אבדיה על מותו של קובי בריאנט ואמר: "הוא לא היה השחקן האהוב עלי, אבל הוא שינה את המשחק עבור כולם והיתה לו השפעה רבה על המון שחקנים".

צפו בראיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully