וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב מסכמים את השבוע המושלם, ומחמיאים לדני אבדיה

הצהובים עדיין מציינים את הניצחון הגדול על פנר: ג'קסון מתמוגג מהדאנק של אבדיה, שממשיך לקבל מחמאות ברחבי אירופה. גם בריאנט חוגג

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי תל אביב מסרבת להירגע מהשבוע המושלם ביורוליג, במהלכו צברה שני ניצחונות רצופים ועלתה למקום הרביעי בטבלה למרות שסבלה מחיסורים רבים. זה החל עם ניצחון ביתי דחוק על חימקי מוסקבה והסתיים עם ניצחון דרמטי ומתוק על פנרבחצ'ה באיסטנבול משל של אותלו האנטר בשנייה האחרונה, שהשאיר את חלום הביתיות בפלייאוף בחיים, ועוד איך.

ביום שאחרי ניכר ששחקני הצהובים עדיין חוגגים. השבוע הם יזכו למנוחה נדירה בלוח הזמנים הצפוף העונה, בעקבות שבוע ההכרעות בגביע המדינה בו מכבי תל אביב לא תיקח חלק אחרי שהודחה ברבע הגמר.

אלייז'ה בריאנט העלה לרשתות החברתיות קולאז' של תמונות מהשבוע המוצלח, וכתב: "הקצב המהיר של החיים והלחצים שממלאים אותם מקשים עלינו להרגיש שמחים, אבל זה הזמן להיזכר בדברים שחשובים באמת. מבחינתי זה הדבר הגדול ביותר. זה היה חתיכת שבוע כיף, יאללה מכבי!".

ארון ג'קסון, לעומת זאת, צייץ מחדש תמונה של הדאנק הגדול של דני אבדיה מעל ג'יג'י דאטומה, וצייץ: "הוא קבר אותו". בכלל, אבדיה קיבל תשומת לב מרובה בסוף השבוע. ארגון השחקנים של היורוליג בחר בו לשחקן השבוע במפעל והסביר את הבחירה בכך ש"הוא נתן למכבי תל אביב להישען עליה בשבוע הזה והתעלה בגדול. היתה לו השפעה אדירה על שני הניצחונות הרצופים של הקבוצה".

גם באתר היורוליג התגאו בביצועים של הכישרון בן ה-19, ושיתפו שוב ושוב במהלך סוף השבוע את סרטון ההטבעה שלו. "דני אבדיה - זכרו את השם הזה!", נכתב באחד הציוצים של אתר היורוליג.

העיתונאי רוסי דמיטרי פלאנידין כתב על אבדיה ש"יש לו אתלטיות, הבנת משחק ועבודת רגליים. אפשר היה לראות את כל זה נגד פנרבחצ'ה, אחת מעשר הקבוצות הטובות באירופה. לדני אבדיה יש פוטנציאל גדול מאוד. הוא צריך לשפר את הקליעה, אבל זו לא אמורה להוות בעיה בעתיד".

גם הסקאוט ספנסר פרלמן מאתר הדראפט The Stepien, שייעץ בעבר לפיניקס סאנס בענייני דראפט, התייחס למשחק המצוין של אבדיה, אבל ציין גם נקודות לשיפור. "אבדיה הראה גיוון הגנתי, אבל סבל מנחיתות פיזית, איחר כמה פעמים ברוטציה ההגנתית ועשה כמה טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully