וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו כבש בפעם העשירית ברציפות, אבל יובנטוס הפסידה 2:1 לוורונה

הפורטוגלי שבר שיא מועדון עם שער נהדר (65), אבל בוריני (75) ופאציני (85 בפנדל) סידרו מהפך מפתיע ונתנו לאינטר תקווה לפני הדרבי

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

בווידאו: התקרית בין ליאונל מסי לאריק אבידל

המחזור ה-23 בסרייה A החל עם הפתעה, כשוורונה ניצחה 1:2 את יובנטוס. קודם לכן השיגה אטאלנטה ניצחון חוץ ראשון אי פעם על פיורנטינה, ורומא הפסידה.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס חוגג. GettyImages
ככה רונאלדו נראה בדקה ה-65/GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. GettyImages
וככה בדקה ה-90/GettyImages

ורונה - יובנטוס 1:2

הפתעה גדולה במשחק המרכזי של שבת באיטליה: יובנטוס קיוותה לפתוח פער מבטיח של שש נקודות על אינטר רגע לפני שיריבתה מגיעה לדרבי עירוני מאתגר מול מילאן, ולמרות שנראתה בדרך לשם ספגה הפסד נדיר. בדרך לשם נראה היה שכריסטיאנו רונאלדו שוב יהיה גיבור הערב, אחרי שהוא כבש בפעם העשירית ברציפות במשחק ליגה ושבר את שיא המועדון של דויד טרזגה, אחרי מבצע אישי נהדר בדקה ה-65. אבל אז ורונה, שכבר הספיקה לכבוש לרשת של יובה שער שנפסל בטענת נבדל במחצית הראשונה, התעוררה. פאביו בוריני השווה בדקה ה-65, וכעבר עשר דקות ג'מפאולו פאציני השלים מהפך מדהים מהנקודה הלבנה, אחרי נגיעת יד של לאונרדו בונוצ'י. הפער בפסגה נותר שלוש נקודות בלבד, ואינטר תוכל להיצמד אם תנצח בדרבי ד'לה מדונינה.

שחקן אטאלנטה, רוסלן מלינובסקי. GettyImages
ירה את שער הניצחון. מלינובסקי/GettyImages

פיורנטינה - אטאלנטה 2:1

ניצחון החוץ הראשון אי פעם של אטאלנטה על פיורנטינה הוא עוד נדבך בתקופת הזהב של הקבוצה מברגמו. הנראזורי פיגרו אחרי שאנריקו קייזה הפציץ מחות לרחבה בדקה ה-39, אבל ידעו לבצע מהפך במחצית השנייה. דובאן ספאטה דחק מקרוב בדקה ה-49 ורוסלן מלינובסקי הפך עם בעיטה שטוחה מ-23 מטר בדקה ה-72. הקבוצה של ג'אן פאולו גאספריני נקמה בוויולה על ההדחה מהגביע בחודש שעבר וברחה לרומא במסגרת המאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות.

ריקרדו אורסוליני שחקן בולוניה. GettyImages
אורסוליני ובולוניה חוגגים ניצחון חוץ ענק/GettyImages

רומא - בולוניה 3:2

הג'אלורוסי ממשיכים להידרדר וספגו הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים ושני ברציפות וביכולת הזו קשה לראות אותם משיגים מקום בליגת האלופות בסיום העונה. ריקרדו אורסוליני כבש ראשון בדקה ה-16, שער עצמי של סטפנו דנסוויל קבע שוויון (22), אבל צמד של מוסא בארו (26 ו-51) סידר לאורחת מאמיליה רומאניה יתרון 1:3. הנריך מחיטריאן עוד הצליח לצמק (72) לפני שבריאן כריסטנטה הותיר את רומא בעשרה שחקנים (80). בולוניה עם ניצחון שמעלה אותה זמנית עד המקום השישי. זו גם הפעם השנייה ברציפות שרומא סופגת שני שערים כבר במחצית, זה דבר שלא קרה לה מאז מרץ 2005.

מורנו לונגו מאמן טורינו. GettyImages
הבליץ של סמפדוריה מחק לו את החיוך. מורנו לונגו/GettyImages

טורינו - סמפדוריה 3:1

גם המאמן החדש מורנו לונגו לא הצליח לעצור את רצף ההפסדים של טורינו. מגן העבר של הקבוצה, שקיבל את המינוי במהלך השבוע בעקבות פיטוריו של וולטר מצארי אחרי השביעייה הביתית מאטאלנטה והרביעייה אצל לצ'ה, קיבל שער בכורה מסימונה ורדי בדקה ה-56, אבל גסטון ראמירס סובב באומנות כדור חופשי מ-17 מטרים בדקה ה-70 והשלים את המהפך עם השני שלו אחרי חמש דקות, בעזרת הכנה של פאביו קוואליארלה, שחתם את הבליץ עם פנדל בדקה ה-78 אחרי שארמנדו איצו הורחק. סמפדוריה עם ניצחון ראשון בטורינו מאז מרץ 2014, התרחקה עד כדי שבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully