וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאנק של דני אבדיה נבחר למהלך המחזור: "הטוב ביותר מאז לוקה דונצ'יץ'"

ביורוליג החמיאו לכישרון הצעיר של מכבי תל אביב, ששוב נמצא במרכז תשומת הלב. מומחה הדראפט של ESPN: "הוא מבסס עצמו בטופ 5"

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה חוגג עם אותלו האנטר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
איזה ערב. אבדיה חוגג עם האנטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בשבועות האחרונים, מוכיח שוב ושוב דני אבדיה מדוע הוא מועמד להיבחר באחד מעשרת המקומות הראשונים של דראפט ה-NBA בקיץ. ילד הפלא של מכבי תל אביב מנפץ את שיאי הקריירה שלו בליגה וביורוליג כמעט מדי משחק, ולשיא חדש, תרתי משמע, הגיע אמש (שישי) כשהצטיין ב-77:78 הדרמטי על פנרבחצ'ה באיסטנבול, תוך שהוא קולע 13 נקודות ב-20 דקות, כולל דאנק מדהים על הראש של ג'יג'י דאטומה. הביצוע היפהפה נבחר למהלך היפה של המחזור בטופ 10 שפרסמה היורוליג היום.

מיותר לציין שברחבי היבשת, וגם בארצות הברית, לא נותרו אדישים להצגה. "אבדיה נכנס לקצב טוב בעשרת המשחקים האחרונים, קולע ב-42 אחוז מחוץ לקשת בנוסף לכל יתר הדברים שהוא מביא - הובלת הכדור, המסירות, הגיוון בהגנה וחכמת המשחק. הוא אתלט אנדרייטד, כפי שניתן לראות בדאנק. מבסס את מקומו כבחירת טופ 5", צייץ מומחה הדראפט של ESPN, ג'ונתן גבעוני.

העיתונאי הרוסי דמיטרי פלנדין הוסיף: "שני שיאי קריירה ברציפות לדני אבדיה ביורוליג - 11 נקודות מול חימקי ואז 13 מול פנרבחצ'ה. הכישרון האירופי הצעיר האחרון שהיה רלוונטי בפלייאוף... נכון, לוקה דונצ'יץ'".

באופן טבעי, גם מניית הדראפט של אבדיה ממשיכה לטפס לאחרונה. הגדילו לעשות ב"בליצ'ר ריפורט" כשהציבו אותו אמש במקום השני במוק דראפט העדכני, לצד קביעה כ"הסקאוטים רואים בו בחירה בטוחה בהתבסס על הגודל שלו, היכולות שלו והשיפור שלו כיוצר לאחרים וכקלעי". במהלך השבוע טיפס הישראלי גם במוק דראפט של יאהו בדרך למקום הרביעי, שם נכתב: "אל תתנו לסטטיסטיקות לבלבל אתכם. אבדיה בן ה-19 הוא השחקן הטוב ביותר שיצא מאירופה מאז לוקה דונצ'יץ', ויש לו פוטנציאל עצום".

"הייתי בשוק, לקח לי 5 התקפות להבין אחרי זה מה קרה", אמר אבדיה על הדאנק המופלא שסיפק על הראש של ג'יג'י דאטומה. על הניצחון עצמו הוסיף: "הכול היה נגדנו, גם האווירה הייתה שונה ועוינת, גם העבירות, הם הגיעו 22 פעמים לקו ואנחנו רק 11 פעמים. פנר היו צריכים לנצח, אבל יש לנו אופי, אנחנו נלחמים ואנחנו אריות. אם נילחם עד הסוף, נוכל תמיד לנצח".

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 77:78 את פנרבחצ'ה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully