וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הכי חשוב מבחינתי שהשחקנים לא ויתרו"

7.2.2020 / 22:31

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-77:78 הדרמטי מול פנרבחצ'ה. ווילבקין התגרה באוהדי המפסידה, המאבטחים מנעו תגרה

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"היה משחק יורוליג ברמה גבוהה". ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב השלימה הערב (שישי) ניצחון שני בשבוע המשחקים הכפול ביורוליג. הצהובים עשו את זה בדרך הקשה עם 77:78 דרמטי במיוחד מול פנרבחצ'ה בחוץ במסגרת המחזור ה-24. סל ניצחון של אות'לו האנטר 2.6 שניות לסיום המשחק אחרי הוצאת חוץ של אנג'לו קלויארו סידר לצהובים מאזן 8:16 ועלייה אל המקום הרביעי על חשבון צסק"א מוסקבה, לה יש מאזן דומה אך היא הפסידה בתל אביב ולכן היתרון הוא של מכבי תל אביב.

בתקשורת הטורקית נטען כי בסיום המשחק ביצע סקוטי ווילבקין, שחקן נבחרת טורקיה עד לאחרונה, תנועת יד לעבר אוהדי פנרבחצ'ה בשעה שירד מהמרש. מאבטחים היו צריכים להרגיע את האוהדים, כשגם נשיא פנרבחצ'ה אלי קוץ' היה צריך להגיע כדי להרגיע את הרוחות. "איך מישהו ששיחק בנבחרת טרקיה מתנהג ככה?", אמר אחד מאנשי פנרבחצ'ה על ווילבקין.

יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "היה משחק יורוליג ברמה גבוהה, משחק פתוח מאוד. שתי קבוצות טובות מאוד שנלחמו אחת בשנייה, וככל שהמשחק התקדם השקענו מאמץ גדול מאוד. פנר הייתה במומנטום נהדר, וידענו שתהיה משימה קשה, אבל השחקנים היו יציבים כמעט לאורך 40 דקות, שיחקנו חכם התקפית והגנתית, עצרנו את המשחק של פנר ומנענו מהם את הדברים העיקריים של המשחק שלהם.

"בדקה האחרונה הובלנו ב-6-7 הפרש, יכולנו לאבד פחות כדורים, פספסנו כדורים בהגנה, ויכולנו לנצח בקלות יותר. אבל פנר היא קבוצה גדולה, הדבר החשוב עבורי זה שהשחקנים שלי לא ויתרו גם כשפנר עלו ליתרון בשניות האחרונות. זה היה חשוב ששמרנו את פנר על אחוזים נמוכים, אמרתי לשחקנים שזה ניצחון גדול אבל יש עוד עשרה משחקים עד לסיום העונה, וצריך להילחם משחק אחרי משחק. יש לנו שחקנים עם פציעות, אבל כולם נתנו את המקסימום. זה ניצחון גדול של השחקנים שלנו, אני לא רוצה לדבר על השחקנים כיחידים, כי כל אחד מהשחקנים ששותפו תרם לניצחון".

אות'לו האנטר נראה אדיש בעמדת הראיונות בסיום למרות סל הניצחון ואמר: "הייתי צריך להיות מרוכז במהלך האחרון. אפשרתי לווסטרמן לקלוע שלשה מולי וחשבתי לעצמי 'איזו טעות עשיתי'. המאמן סידר את התרגיל שעבדנו עליו בתקופה האחרונה והצלחנו לבצע אותו כמו שצריך. אנחנו צריכים לעבוד יותר על ריבאונד ההגנה שלנו, אפשרנו להם לקחת המון ריבאונדים בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully