וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסן אנטוניו ובדטרויט מריירים על דני אבדיה: "הוא יכול להפוך לסופרסטאר"

הבלוגרים של הספרס והפיסטונס מצדדים בבחירה בכישרון הצעיר של מכבי תל אביב: "הוא יהיה ההפתעה של הדראפט". וגם: צפו ב"עימות" בין ווילבקין לאוהדי פנרבחצ'ה

מסיבת עיתונאים לקראת חצי גמר גביע המדינה/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

השיפור ביכולת של דני אבדיה לא נעלם מעיניהם של אנשי ה-NBA. הפורוורד בן ה-19 של מכבי תל אביב מציג לאחרונה יכולת נהדרת, והשיא הגיע בניצחון הגדול על פנרבחצ'ה ביום שישי האחרון בו קבע שיא קריירה ביורוליג עם 13 נקודות, וקינח בהטבעה מהדהדת על הראש של ג'יג'י דאטומה.

כעת גם קבוצות הלוטרי המסתמנות ב-NBA עוקבות מקרוב אחרי התפתחותו, ובבלוג PistonPowered ניתחו את ההתאמה שלו לדטרויט עם כתבת פרופיל מעמיקה ונרחבת.

"נכון לעכשיו נראה שהפיסטונס יקבלו בחירה בעשירייה הראשונה, וייתכן שיוכלו לשים את היד על דני אבדיה. בניגוד להרבה פרוספקטים אחרים בדראפט, אבדיה לא נמצא על הרדאר של חובבי NBA", נכתב. "רבים מהם שמעו הרבה יותר על לאמלו בול, ג'יימס וייזמן או אנתוני אדוארדס, אבל אבדיה כישרון לא פחות גדול מהם. נראה שבכל שנה יש לפחות שחקן בינלאומי אחד שמפתיע את חובב ה-NBA הממוצע עם היכולות שלו. ייתכן מאוד שאבדיה יהיה השחקן הזה בדראפט הקרוב".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה חוגג עם אותלו האנטר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מלהיב בתקופה האחרונה. אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בהמשך הכתבה נמנים יתרונותיו וחסרונותיו של אבדיה, והתאמתו לדטרויט מנותחת.

"אבדיה רק בן 19, כמו הרוקי של הפיסטונס סקו דומבויה. אנדרה דראמונד כבר לא חלק מהקבוצה, ולא מופרך שגם בלייק גריפין לא ילבש את המדים של דטרויט בעונה הבאה. זה אומר שהפיסטונס נכנסו לתהליך בנייה מחדש. הרבה קבוצות אוהבות ללכת על הימור בטוח בבחירת לוטרי גבוהה, אבל לאבדיה יש פוטנציאל להפוך לסופרסטאר. הליגה נשלטת בשנים האחרונות על ידי שחקנים זרים כמו יאניס אנטטוקומפו ולוקה דונצ'יץ', ואבדיה יכול להיות הבא בתור. הפיסטונס לא רלוונטיים כבר תע שנים, ודני יכול לסיים את שנות הייאוש".

גם בבלוג AirAlamo שמסקר את סן אנטוניו הוקדשה כתבה לאבדיה תחת הכותרת: "דני אבדיה צריך להיות המטרה הראשונה של הספרס ביוני".

"הם צריכים לעשות הכל כדי לבחור בו", נכתב. "אולי אין סביבו את ההייפ של לאמלו בול או ג'יימס וייזמן, אבל הוא עשוי להיות בדיוק מה שסן אנטוניו - קבוצה שהצליחה עם שחקנים אירופאיים בעבר - צריכה עכשיו.

המספרים של אבדיה בתקופה האחרונה מרשימים למדי: בארבעת המשחקים האחרונים בליגת העל הוא מעמיד ממוצעים של 19 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים באחוזים מצוינים (65% משתי נקודות ו-52% מהשלוש). ביורוליג הוא עומד על 10 נקודות (54% מהשתיים, 45% מהשלוש), 5 ריבאונדים ושני אסיסטים בשלושת המשחקים האחרונים.

עוד בוואלה!

שחקני מכבי תל אביב מסכמים את השבוע המושלם, ומחמיאים לדני אבדיה

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב הפצוע. דני מרון
התגרה? ווילבקין/דני מרון

בתוך כך, מתפרסם בטורקיה תיעוד למה שהוגדר בתקשורת המקומית כ"עימות" בין סקוטי ווילבקין לאוהדי פנרבחצ'ה בסיום המשחק בשישי.

על פי דיווחים בטורקיה, אחרי המשחק "התגרה" כוכב מכבי תל אביב, ששיחק בנבחרת טורקיה בעבר, באוהדי פנר בסיום, מה שעורר זעם ביציעים. בשלב מסוים נשיא פנר נאלץ לעלות ליציע כדי להרגיע את האוהדים הכעוסים.

בתיעוד שפורסם ביוטיוב נראה ווילבקין חוגג את הניצחון בדרך לחדר ההלבשה ומנהל דין ודברים עם כמה אוהדים שהתקרבו לכיוונו.

"איך מישהו ששיחק בנבחרת טורקיה מסוגל להתנהג בצורה הזאת?", תהו האוהדים.

סרטון "העימות" של ווילבקין עם אוהדי פנרבחצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully