וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס החלו במשא ומתן עם דיון ווייטרס, דארן קוליסון לא יצטרף

מוליכת המערב מחפשת חיזוק מהשוק החופשי: ווייטרס ששוחרר מממפיס עשוי לחתום, אחרי שקוליסון החליט שלא לחזור מפרישה. אולדיפו יעבור למיאמי בקיץ?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אכזבה ללייקרס: דארן קוליסון, שהיה המועמד הבולט לחזק את עמדת הרכז אחרי דדליין הטריידים, החליט שלא לחזור מפרישה. הרכז בן ה-32, שנפלט מה-NBA בקיץ מיוזמתו מטעמי דת והצטרף לעדי יהוה, חוזר בתקופה האחרונה על ידי הלייקרס והקליפרס ושקל בחיוב אפשרות של קאמבק, אולם בסופו של דבר בחר שלא לחזור העונה.

בעקבות ההתפתחות, הלייקרס מחפשים שחקן חיזוק אחר. ייתכן שהוא יהיה דיון ווייטרס, ששוחרר הלילה ממפיס אליה הגיע בטרייד ממיאמי. ווייטרס, שנודע בשנים האחרונות בעיקר בשל מעלליו הביזאריים מחוץ למגרש, הוא המועמד הבולט של הלייקרס על פי ESPN, והקבוצה החלה איתו במגעים ראשוניים כדי לבחון את האפשרות לצרפו.

על פי ESPN, בלייקרס מאמינים שווייטרס בן ה-28 יוכל לרשום עונת קאמבק בלוס אנג'לס, בדומה לדוויט הווארד. מה שעשוי לקרב אותו עוד יותר ללייקרס הוא ההשתייכות שלו לסוכן העל ריץ' פול, שמייצג גם את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

דיון ווייטרס, מיאמי היט. GettyImages
תסריט דוויט הווארד יחזור על עצמו? ווייטרס/GettyImages

אולדיפו יעבור למיאמי בקיץ?

מיאמי היתה אחת הקבוצות הפעילות והפרודוקטיביות ביותר בחלון ההעברות של ה-NBA שנסגר ביום חמישי האחרון. ההיט הצליחו להחתים לשתי עונות את אנדרה איגודלה המנוסה וצירפו גם את ג'יי קראודר וסולומון היל כחלק מהעסקה.

אבל אם להסתמך על הדיווח של רייצ'ל ניקולס ב-ESPN, מיאמי זוממת על "דג שמן" מאוד בקיץ ותנסה לצרף את כוכבה של אינדיאנה ויקטור אולדיפו. הגארד הנהדר התאושש מפציעה קשה בברך ורק לאחרונה חזר לפעילות אחרי תקופת היעדרות ארוכה. אלא שלפני הפציעה שלו אולדיפו הוביל את הליגה בחטיפות ונבחר לחמישיית ההגנה של העונה. עונת 2017/18 היתה עונת השיא של אולדיפו והוא סיים אותה עם ממוצעים של 23.1 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-2.4 חטיפות למשחק.

מיאמי נהנית מעונה נהדרת עד כה עם שחקנים מוכחים כמו ג'ימי באטלר וגוראן דראגיץ', עם באם אדבאיו שמועמד לפריצת העונה ועם צעירים מוכשרים מאוד כמו קנדריק נאן, טיילר הירו ודנקן רובינסון, כולם רושמים ממוצעים דו ספרתיים בנקודות העונה. סביר להניח שכדי להנחית את אולדיפו, לפחות אחד מהם יעשה את הדרך ההפוכה בנוסף לבחירות דראפט. מה שבטוח, טרייד כזה עשוי להפוך את ההיט למועמדת ברורה לאליפות.

עוד בוואלה!

יוטה ניצחה על הבאזר ביוסטון, הקליפרס הנחילו לקליבלנד תבוסה היסטורית

לכתבה המלאה
ויקטור אולדיפו, אינדיאנה פייסרס. AP
יהפוך את מיאמי לקונדטנדרית? אולדיפו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully