וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מופע הבישולים, בברצלונה מודים: "יכול להיות שליאו מסי כועס"

ה-2:3 הדרמטי על בטיס לא השכיח את הצרות בקטלוניה, חבר ההנהלה אמור: "מנסים לפתור הכל בתוך המועדון". המספרים המרשימים של הפרעוש והתלונות של דה יונג: אנחנו מקופחים על ידי השופטים

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הכול הולך קשה לברצלונה העונה ואמש (ראשון) הקטלאנים גירדו עוד ניצחון, הפעם 2:3 דרמטי בחוץ על בטיס והותירו את הפער מריאל מדריד על שלוש נקודות בפסגה. קנאלס בפנדל ופקיר סידרו פעמיים יתרון למארחת, אבל השף ליאו מסי בישל שלוש פעמים לדה יונג, בוסקטס ולנגלה שכבשו שערים נדירים העונה, הכול בחסות הגאון הארגנטינאי שהעלה את מאזן הבישולים שלו העונה ל-11.

מסי הוא בסך הכול השחקן השני בחמש הליגות הבכירות שמספק מאזן שערים (14) ובישולים דו ספרתי. היחיד שעשה זאת חוץ ממנו הוא ג'יידון סאנצ'ו עם 12 שערים ו-13 בישולים עבור בורוסיה דורטמונד. אגב, מסי רחוק רק שמונה שערים מהשער ה-700 בברצלונה ו-12 בישולים מהבישול ה-300 בקריירה. ברגע שזה יקרה, הוא יהיה השחקן הראשון בהיסטוריה שעושה את זה.

גם מופע הבישולים של מסי לא השכיח את הדרמה של השבוע האחרון, עם הפוסט המדובר נגד אריק אבידל שכמעט הוביל לפיטוריו של המנהל הטכני מברצלונה. לאחר מכן הופצו דיווחים שונים על כך שהפרעוש רוצה לעזוב ולעבור לקבוצת פאר אחרת מחוץ לספרד.

אמש התייחס חבר ההנהלה גיז'רמו אמור לפרשיה האחרונה והודה: "יכול להיות שהוא כועס. צריך לשאול אותו, אבל בכל מקרה אנחנו מנסים לפתור את הדברים בינינו לבין עצמנו, בתוך המועדון. מסי טוב בכל מצב, הוא ברצלונאי. הוא מתערב בעניינים שקשורים במועדון כי הוא רוצה שבארסה תנצח. ובכל פעם שהוא מדבר, זה נורמלי".

סרג'יו בוסקטס ברצלונה חוגג עם ליאו מסי. רויטרס
בקצב הזה הוא יגיע ל-300 בישולים עוד העונה. ליאו מסי/רויטרס

קיקה סטיין המאמן החדש של ברצלונה אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח מהמאמץ שהשחקנים נתנו. אנחנו לאט לאט הולכים ומשתפרים והתיאום משתפר. אני מרוצה מהגישה ההגנתית שלנו למרות שספגנו".

על העובדה ששיחק לראשונה מול האקסית שלו: "אין לי משקעים עם בטיס, מאוד שמחתי להיות פה. בטיס קבוצה נהדרת, ותמיד אדבר בשבחה. תמיד אאחל לה בהצלחה".

פרנקי דה יונג, כובש השער הראשון, התייחס לפנדל הברור שלא נשרק למסי אחרי שבארטרה דחף אותו ברחבה: "אני חושב שה-VAR הוא טוב, אבל יש מצבים כמו מול בילבאו וכמו היום שלא קיבלנו פנדל ברור. לדעתי המהלך האחרון של מסי היה צריך להישרק פנדל. זה היה משחק קשה לשופטים, היה משחק מאוד אינטנסיבי".

דה יונג הוסיף על החיבור בינו לבין מסי ש"אין פה שום סוד, שום דבר מיוחד, פשוט קל מאוד לשחק איתו. כל שאתה צריך לעשות הוא לרוץ למקום המתאים והוא כבר ימצא אותך".

היכולת של דה יונג זיכתה אותו במחמאות בכלי התקשורת בקטלוניה. ב"מונדו דפורטיבו" ציינו ש"הוא עשה בשבועות האחרונים צעד גדולה קדימה, וזה בדיוק מה שברצלונה צריכה אם היא רוצה לעשות משהו גדול העונה. הוא משחק עם יותר נחישות ויותר אופי".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 2:3 דרמטי את ריאל בטיס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully