וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות יוזמת הפייר-פליי של חוגג: שחקני בית"ר ביררו אם שכרם ייפגע

21.2.2020 / 8:38

יוזמת הפייר פליי והאפשרות שהתקציב יירד הדאיגה את השחקנים. בקבוצה נזכרו שיש משחק בשבת ואמרו בחיוך: "המיזם שלנו כרגע הוא הפועל חדרה". תמיר עדי תורגל בהרכב על חשבון אופיר קריאף

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

עיקרי הדברים

- משה חוגג דרש להגביל את השקעת בעלי הקבוצות בליגת העל

- בעקבות הדרישה: שחקני בית"ר ביררו אם שכרם בעונה הבאה ייפגע

- הפוקוס לא במגרש? "המיזם שלנו כרגע הוא המשחק נגד חדרה"

- תמיר עדי תורגל בהרכב על חשבון אופיר קריאף, קונטה יפתח כמגן?

seperator

המיזם אותו מתכוון משה חוגג להשיק, יחד עם דרישתו לפייר פליי פיננסי בישיבת המנהלת, יצרו אתמול (חמישי) לחץ גדול מאוד בבית"ר ירושלים. לא מעט אוהדים חשו כי הפרוייקט של הבעלים בבירה מתקרב לקיצו, וגם שחקנים שחתומים בקבוצה לעונה הבאה בדקו עם נציגיהם ועם אנשי התקשורת אם זה עשוי להשפיע על שכרם. לכולם הוסבר כי לחוגג אין כוונה נסתרת, וכי פעולותיו האחרונות לא ישפיעו על החוזים בעונה הבאה ונובעות אך ורק מרצון להעמיד תקציב גבוה לבית"ר כדי שתוכל להתמודד על כל התארים.

בבית"ר ינסו להמשיך את מאמצי ההסברה עד האירוע המדובר בשבוע הבא, אך עד כה היענות האוהדים נמוכה ופחות מאלף כרטיסים נמכרו לאירוע בחמישי הבא בארנה.

עוד בוואלה!

בדרך למהפכה: פייר פליי פיננסי בכדורגל הישראלי?

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השחקנים בלחץ. חוגג/ברני ארדוב

במקביל, יש לקבוצה משחק נגד הפועל חדרה בשבת. אחרי שלושה הפסדים בארבעת משחקים, ועל רקע המיזם של חוגג, במועדון מרגישים שהפוקוס לא בהכרח על כדורגל. בצוות המקצועי אמרו אתמול: "כרגע המיזם שלנו זה המשחק נגד חדרה בשבת. שלא נאבד את המקום השלישי ואת אירופה".

ההחלטה הסופית לגבי האצטדיון שיארח את בית"ר במשחקי הרדיוס תתקבל בשבוע הבא. האפשרות לארח באצטדיון טרנר נשקלת ברצינות, במיוחד במשחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה. את מ.ס אשדוד בית"ר לא תוכל לארח במושבה משום שמתוכננים משחקים באיצטדיון בימי שבת וראשון, וגם אופציית בלומפילד עשויה לרדת מהפרק.

בנוגע למשחק מחר, תמיר עדי תורגל בהרכב על חשבון אופיר קריאף המוצהב, וייתכן שרוני לוי יערוך שינוי נוסף בהגנה עם הסטתו של אנטואן קונטה לעמדת המגן, אך הדברים ייקבעו רק לאחר האימון המסכם היום. ליוואי גרסיה ודן איינבינדר הפצועים ייעדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully