וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למהפכה: פייר פליי פיננסי בכדורגל הישראלי?

משה חוגג דחף, ודירקטוריון קבוצות ליגת העל במנהלת החליט על מציאת דרכים להפסיק את הפסדי הכספים הגדולים של בעלי הקבוצות בכדורגל הישראלי. תוקם ועדה שתדון בנושא ותורכב מנציגי בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על הפלייאוף העליון

דירקטוריון קבוצות ליגת העל במנהלת הליגה החליט היום (חמישי) ניסיון למציאת דרכים להפסיק את הפסדי הכספים הגדולים של בעלי הקבוצות בכדורגל הישראלי. בהמשך להודעה שלו הבוקר לכלי התקשורת, היה זה בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שגם במנהלת העלה היום את הנושא ודיבר על כך שצריך למצוא מתווה או מנגנון כלשהו שיגביל את ההפסדים של בעלי הקבוצות בכדורגל הישראלי. כדוגמה הביאו במנהלת את העובדה ש-24 מתוך 36 הקבוצות בשתי הליגות הבכירות בגרמניה מסיימות עונות ברווח.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
פייר פליי גם בליגת העל? מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

למעשה חוגג, כמו יתר החברים שהסכימו איתו, רוצים להביא לסוג של פייר פליי פיננסי בכדורגל הישראלי שיגביל את התקציבים שהקבוצות מעמידות. בעבר ניסו לקדם יוזמה דומה, אבל מכבי תל אביב הובילה את ההתנגדות למהלך בטענה שלא ייתכן שיגבילו בעלים שרוצה לבנות קבוצה בתקציב גבוה.

כעת הנושא נראה רציני יותר, וסוכם על הקמת ועדה שתדון בנושא ותורכב מנציגי בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה. לאחר שחברי הוועדה הזאת יגיעו למסקנות, הן יובאו להצבעה במסגרת הדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully