וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לאוהדי בית"ר ירושלים: "לבד אני לא יכול"

20.2.2020 / 11:01

הבעלים קרא לקהל הצהוב-שחור להגיע לאירוע בו יציג תכנית שתבקש מהאוהדים לשלם דמי חבר חודשיים בתמורה למעורבות בקבלת החלטות במועדון. אם המיזם ייכשל, תקציב הקבוצה יירד משמעותית

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בית"ר ירושלים ממשיכה לעסוק בניסיונות לעורר את הקהל שלה, והבוקר (חמישי) פרסם הבעלים משה חוגג פוסט בו קרא לאוהדים להגיע לערב בו ישיק מיזם חדש. על פי התכנית, האוהדים יוכלו לשלם דמי חבר חודשיים ולקחת חלק בהחלטות משמעותיות במועדון בנושאים כמו בחירת האיש שיוביל מקצועית את המועדון, האם לשחק בשבת או ביום חול וגם ירידה לרזולוציות קטנות יותר. בשל חוסר הנכונות של חוגג להשקיע סכומים גבוהים לאורך זמן, ההערכה היא שאם המיזם החדש ייכשל, תקציב הקבוצה ייקטן משמעותית בעונה הבאה.

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
הפעם הקריאה תיענה? משה חוגג/דני מרון

בפוסט שפרסם כתב חוגג: "אני פונה אליכם כי לראשונה אני מזהה בעיה שאין ביכולתי לפתור לבד. אני צריך אתכם איתי, המועדון צריך אתכם. אם אנחנו רוצים תארים, אם אנחנו רוצים כל שנה להתמודד על הכל, כל שנה אירופה, כל שנה מעט רגעי עצב ואכזבה והרבה רגעי אושר וסיפוק אנחנו צריכים לעבוד ביחד. לבד אני לא יכול, רק ביחד".

חוגג המשיך וכתב: "ב-27 לחודש, יום חמישי ב20:30 בארנה בירושלים אני אציג בפניכם את הבעיה ואת התוכנית שלי לפיתרון. האירוע הזה יותר חשוב מכל משחק. באים לכבד את העבר - אלי אוחנה יקבל את הכבוד הראוי וייכנס להיכל התהילה - ואף יותר חשוב, באים לדבר על העתיד. אני מבקש מכם, כל מי שבית"ר חשובה לו, אלו שבאים לכל משחק ואלו שמגיעים רק לפעמים ואפילו אלו שכבר לא מגיעים אבל בית"ר עדיין בליבם".

עוד בוואלה!

גירושין בלי הסכם: אם אוהדי בית"ר לא יחזרו לטדי, תקציב הקבוצה יקוצץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully