וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מצהיר אמונים לברצלונה, ומבהיר: "אנחנו רחוקים מלזכות בצ'מפיונס"

בעיצומה של התקופה המתוחה והפרסומים על הרהורי העזיבה, הפרעוש הצהיר: "לא רואה את עצמי עוזב את ברצלונה, אבל חייבים להתחזק בכמה עמדות". וגם: תקופת המבחן של ברייתווייט וההתנצלות של גריזמן

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בעיצומה של התקופה המתוחה בברצלונה, כולל פרשת הבוטים של הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו ואינספור שמועות ולחשושים על תקריות בחדר ההלבשה, ליאונל מסי מתראיין ומצהיר: אני כאן כדי להישאר.

אחרי שחלקים מהראיון הארוך שהעניק ל"מונדו דפורטיבו" פורסמו אמש (רביעי), הבוקר תוכן הראיון פורסם במלואו.

"אני מאוהב בברצלונה ולא מסוגל לחשוב על האפשרות שאעזוב. מבחינתי, זה מחוץ לדיון", אמר. "נכון שנולדתי ברוסאריו, אבל את רוב חיי העברתי כאן וזה הבית האמיתי שלי. אני מאוד לאהוב לגור כאן ומאוד נוח לי ולמשפחתי. ברצלונה מאפשרות לי לנהל גם חיים מקצועיים וגם חיים אישיים. יש לי זמן לאשתי, לילדים שלי, וזה דבר מאוד חשוב. אני מאושר מהשגרה שלי".

מסי הוסיף ש"מבחינתי, ההישארות שלי תלויה במועדון. אין לי שום בעיה להישאר, להיפך, אשמח אם זה יקרה. אני רוצה לזכות עוד פעם אחת בליגת האלופות ולזכות בעוד אליפויות ספרד".

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
המטרה: עוד זכייה בצ'מפיונס - עם ברצלונה. מסי/רויטרס

יחד עם זאת, מסי שלח מסר עבה להנהלה ואמר ש"אם אנחנו רוצים להגשים את חלום הזכייה בליגת האלופות, אנחנו חייבים להשתפר בהמון עמדות. מה שיש לנו היום זה לא מספיק, לצערי".

מסי טען שלמרות גילו המתקדם ועל אף בצורת הכיבושים הנדירה למדי שלו בליגה הספרדית, בה לא כבש בארבעת המחזורים האחרונים, הוא מרגיש בכושר מצוין. "התחושות נהדרות. למרות שאני לא כובש במשחקים האחרונים, אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית. הרבה יותר טוב מהשנים האחרונות".

מסי התייחס לעוד נושא בוער - ההשעיה של מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות. "כולנו היינו מופתעים מאוד, אף אחד לא ציפה לזה כי זה עונש חסר תקדים. ברור שאם סיטי לא תשתתף בליגת האלופות, כמה וכמה שחקנים שלה ירצו לעזוב את המועדון. אגוארו יגיע לברצלונה? אני משתדל לא לחשוב על דברים כאלה".

כאמור, הראיון של מסי מגיע על רקע פרשת הבוטים שמסעירה את ברצלונה, שבמרכזה האשמות שהנשיא ז'וספ מריה ברתומאו שכר חברה חיצונית שתכפיש את שחקני הקבוצה ותאדיר את שמו באמצעות חשבונות פיקטיביים.

"הסקנדל הזה ממש הפתיע אותי. לא הייתי בברצלונה כשהפרסומים עלו, וכשחזרתי לא ידעתי כלום. הנשיא אמר לנו את אותם דברים שאמר בראיונות, את אותם דברים שאמר במסיבת העיתונאים. הוא הבטיח לתת לנו הוכחות שהדיווחים שגויים, אז נצטרך להמשיך להמתין", אמר.

עוד בוואלה!

ליאונל מסי מתייחס לראשונה ל"ברצלונה גייט": "מחכים להוכחות"

לכתבה המלאה
אנטואן גריזמן חוגג עם ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
ארוחת פיוס. מסי וגריזמן/רויטרס

במקביל, מדווחים בתחנת הרדיו "קופה" על מיני-סערה נוספת בחדר ההלבשה, שהסתיימה בטעם טוב. על פי הדיווח, אנטואן גריזמן ביקש לפגוש את מסי לארוחת ערב בעקבות הדברים שהובאו בשמו במגזין "פראנס פוטבול" ("שחקני ברצלונה מקנאים בי ומבודדים אותי בחדר ההלבשה, מסי לא מדבר איתי"). במהלך ארוחת הערב, גריזמן הסביר מה הוביל לפרסומים ומסי הבין לליבו משום שעבר חוויות דומות עם התקשורת לא פעם, כשדברים שלא אמר צוטטו בשמו. "בסיומה של הפגישה, מסי עודד את גריזמן להוכיח למה הוא אלוף עולם", נכתב.

עוד בברצלונה: עסקת מרטין ברייתווייט תהפוך רשמית במהלך היום. על פי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, ברצלונה נאלצה לשלם ללגאנס כ-18 מיליון יורו תמורת שחרורו של החלוץ הדני, אחרי שקבוצתו סירבה לדון בשחרורו. ברייתווייט, שאמור לתת מענה למצוקת החלוצים בקבוצה, צפוי לערוך את אימון הבכורה בקבוצה מחר ולהיכלל בסגל למשחק הליגה הקרוב נגד אייבר. כך או כך, למרות שהוא צפוי לחתום לשלוש שנים וחצי, ברצלונה מכינה לעצמה אפשרות "להיפטר" מהחוזה: על פי "ספורט", ראשי המועדון סיכמו עם סוכניו של החלוץ שאם לא יותיר רושם חיובי עד סוף העונה, הוא יימכר על מנת להחזיר לפחות חלק מההשקעה שהקבוצה עושה כעת ברכישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully