וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לדמבלה: מרטין ברייתווייט עשוי לחתום בברצלונה בשעות הקרובות

מרבית התנאים כבר סוכמו, האלופה תשלם ללגאנס 18 מיליון יורו על החלוץ הדני. ברתומאו ערך פגישת חירום עם מסי, פיקה התסיס

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

ברצלונה עשויה להתחזק עוד היום (רביעי) בחלוץ חדש, כך טוענים כלי התקשורת בספרד, ומדובר יהיה במרטין ברייתווייט. הקטלאנים ייפגשו בקרוב עם אנשי לגאנס כדי להגיע לסיכום על רכישתו של החלוץ הדני בן ה-28, שייכנס לנעליו של עוסמאן דמבלה הפצוע. ברייתווייט, שהגיע לספרד אשתקד כמושאל ממילדסברו, מחזיק בסעיף שחרור של 18 מיליון יורו.

על פי "מארקה", נציגו של החלוץ שכבש העונה שישה שערי ליגה בילה את שלושת הימים האחרונים בברצלונה ומרבית התנאים כבר סוכמו. גם אנחל, וויליאן ז'וזה ולוקאס פרס היו על הכוונת שמחליפים אפשריים לכוכב הצרפתי שסיים את העונה, אולם בסופו של דבר נפל הפור על הדני, בין היתר יכולותיו המגוונות והעובדה שהוא מוערך על ידי קיקה סטיין. אם הכל אכן ייסגר היום, צפוי ברייתווייט לקבל דקות כבר מול אייבר בסוף השבוע. לגאנס, הנלחמת על חייה, מדורגת במקום ה-19 בטבלה, מרחק שתי נקודות מחוף מבטחים, אולם על פי הערכות לא תהיה לה ברירה אלא למכור את מלך שעריה.

ברצלונה קיבלה אישור מיוחד מההתאחדות הספרדית לבצע חיזוק אף שחלון העברות כבר הסתיים, בשל פציעתו של דמבלה. המחליף, יש לציין, יוכל לשחק בלה ליגה בלבד.

חלוץ לגאנס מרטין ברייתווייט. GettyImages
ממשיך להתקרב. ברייתווייט/GettyImages

הרוחות בברצלונה סוערות ביממה האחרונה בגלל דיווח של ה"קאדנה סר" לפיו ראשי המועדון שילמו לכאורה כמיליון יורו לחברה בשם " I3 Ventures" כדי שזו תפעיל חשבונות פיקטיביים ותקדם את הנשיא ג'וזפ ברתומאו בטוויטר ובפייסבוק ומנגד תפחית בחשיבותם של יריביו לנשיאות וגם תתקוף אגדות עבר והווה של המועדון כמו מסי, פיקה וצ'אבי.

בברצלונה מכחישים את הדיווחים האלו וטוענים שהקשר שלהם עם החברה הזו נועד כדי "לנתח את התגובות החיוביות והשליליות ברשת החברתית על הארגון עצמו".

אלא שהנזק כבר נעשה ושניים מהנפגעים מהחשבון הפיקטיבי הזה היו שניים מהקפטנים והשחקנים הכי ותיקים ומשפיעים בקבוצה - ליאו מסי וג'רארד פיקה, שספגו העלבות מהחשבונות האלו ובניסיון להרגיע אותם, ברתומאו ערך שיחת חירום שבה נכחו גם סרג'יו בוסקטס וסרג'י רוברטו, כך על פי דיווח ב"ספורט" הקטלאני.

בשיחה שקיים ברתומאו סיפק לארבעת הקפטנים מסמכים שהוכיחו שהוא סיים את הקשר עם החברה הזו והבהיר להם שהמועדון לא הסמיך את החברה כדי לכתוב תגובות מסוג זה. ברתומאו מקווה שהשיחה תעזור להרגיע את הרוחות בקרב השחקנים, אך הלחץ מבעבע מבפנים.

עוד בוואלה!

דיווח: נשיא ברצלונה שכר חברה שתפגע בשחקני הקבוצה ברשתות החברתיות

לכתבה המלאה
חשבונות פיקטיביים ברצלונה. צילום מסך, צילום מסך
החשבונות הפיקטיביים שהפעילה לכאורה החברה I3 Ventures/צילום מסך, צילום מסך
נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. רויטרס
בצרות גדולות. ברתומאו/רויטרס

אלא שלא בטוח שהפגישה של ברתומאו עם פיקה תרגיע את הבלם, שהפגין הלילה נוכחות בטוויטר עם ציוץ עוקצני ששלח מסר לברתומאו.

פיקה הגיב לכתב של "אל מונדו דפורטיבו" מרסל יורנטה שצייץ ש"אני מכיר את הסביבה של ברצלונה הרבה שנים. למרבה המזל היא יותר אינטיליגנטית ופחות נתונה למניפולציות. ברור שאנשים אינטרסנטים רוצים להשתמש במדיה כדי לפגוע בברצלונה מסיבות פוליטיות". פיקה הגיב לציוץ הזה עם מילה אחת וצייץ בתגובה: "בובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully