וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינייר הוצג כשחקן ריאל מדריד ובכה: "יום של אושר גדול"

אחרי שנרכש מפלמנגו, היהלום הברזילאי בן ה-18 התרגש בהצגתו בברנבאו: "אני מגשים חלום ילדות". פלורנטינו פרס: "זה יום מיוחד, אנחנו מקבלים שחקן שמרגש אותנו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

ריאל מדריד הציגה היום (שלישי) את היהלום הברזילאי החדש שלה, ריינייר בן ה-18 שנרכש מפלמנגו תמורת 35 מיליון יורו. השחקן הצעיר לא הסתיר את התרגשותו ובכה ממושכות במהלך הטקס בסנטיאגו ברנבאו, כשגם בני משפחתו הזילו דמעות.

ריינייר שחקן ריאל מדריד בוכה בטקס הצגתו. רויטרס
לא הסתיר את התרגשותו. ריינייר/רויטרס

"אני מגשים חלום ילדות", אמר הברזילאי שהגיע למדריד רק לאחר שסיים את מחויבותו בנבחרת הצעירה של הסלסאו וצפה ב-2:2 מול סלטה ויגו מהיציע. "אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה האדירה של המועדון הזה. זה יום של אושר גדול עבורי. האלה מדריד".

נשיא המועדון פלורנטינו פרס בירך: "ריינייר, אתה כבר שחקן ריאל מדריד - הקבוצה איתה בחרת לשחק במשחקי הווידאו, מועדון חלומות הנעורים שלך. אנחנו חווים יום מיוחד כי שחקן שמרגש אותנו הגיע לכאן. בגיל 18 בלבד, הוא כבר זכה בגביע ליברטדורס עם אחד המועדונים הגדולים בעולם. אתה אחד הכוכבים העולים בכדורגל העולמי. מגיעות לך ברכות כי היום רבים מחלומות הכדורגל שלך מתגשמים, והאתגרים הגדולים עוד לפניך".

ריינייר שחקן ריאל מדריד בוכה בטקס הצגתו. רויטרס
יתחיל בקבוצת המילואים. ריינייר הנרגש/רויטרס
ריינייר שחקן ריאל מדריד מוצג. רויטרס
ריינייר עם המדים החדשים/רויטרס

ריינייר יצטרף תחילה לקבוצת המילואים של ריאל, כפי שקרה בשנים הקודמות עם בני ארצו ויניסיוס ורודריגו, כשבהמשך הוא יוקפץ לסגל של זינדין זידאן. השחקן חתום על חוזה עד קיץ 2026, אחרי שכבש שישה שערי ליגה במדי פלמנגו והיה שותף לזכייה באליפות ברזיל ובגביע ליברטדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully