וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני חושב שיונג מין סון לא יחזור העונה"

טוטנהאם דיווחה שהקוריאני ייעדר כמה שבועות, המאמן חושב אחרת לפני לייפציג (ד', 22:00, ספ' 5), שתחסר את אופמקאנו המוצהב

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים19/02/2020
טוטנהאם
    0
    • (58, פנדל) ורנר
    ר.ב. לייפציג
    עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    טוטנהאם תארח מחר (ד', 22:00, ספורט 5) את ר.ב. לייפציג בשמינית גמר ליגת האלופות. הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שהגיעה בעונה שעברה עד לגמר והפסידה שם לליברפול, סיימה במקום השני עם 10 נקודות בבית ב', בעוד הגרמנים נעלו את בית ז' במקום הראשון עם 11 נקודות.

    מוריניו קיבל היום בשורות לא טובות וטוטנהאם הודיעה שיונג מין סון ייעדר מספר שבועות מהמגרשים. הסיבה: מסתבר שהקוריאני שבר את ידו הימנית במשחק מול וילה והוא ייאלץ לעבור ניתוח בהמשך השבוע. הפציעה הזו הגיעה בתזמון רע מאוד עבור התרנגולים ולפני סדרה קשה של משחקים מול לייפציג ואז צ'לסי ו-וולבס בליגה, שתיים מיריבותיה על מקומות 5-4 שמקנים כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

    למרות שבהודעה של טוטנהאם נמסר שסון ייעדר רק למשך כמה שבועות, מוריניו נשמע פסימי כשנשאל אם הוא חושב שיחזור העונה: "אני חושב שלא. אם הוא ישחק עוד פעם או פעמיים העונה זה יפתיע אותי. אם אני הייתי כותב את ההודעה הרשמית, הייתי כותב אותה אחרת. אתם יכולים להבין מה אני אומר".

    ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
    ייאלץ להסתדר ללא סון. מוריניו/רויטרס

    בצד השני, לייפציג מגיעה אחרי שחזרה לנצח בליגה עם 0:3 ביתי מול ורדר ברמן ולאחר הופעה מרשימה ו-0:0 נגד באיירן מינכן באליאנץ ארנה במחזור שקדם לו. עם זאת, ליוליאן נאגלסמן יש גם בעיות לקראת הופעת הבכורה של הקבוצה שלו בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. הבלם המוביל של לייפציג דאיו אופמקאנו מוצהב ולא יכול לשחק כשאליו מצטרף גם טיילר אדאמס האמריקאי שפצוע, וילי אורבן, איברהימה קונאטה וקווין קאמפל גם פצועים וייעדר. בתוך כך, לייפציג הודיעה כי הקשר האוסטרי המצטיין שלה קונרד ליימר האריך את החוזה בקבוצה עד קיץ 2023.

    מוריניו אמר לקראת המשחק ולאחר הפציעה של סון: "אנחנו צריכים להתאושש מזה. האם נוותר או שנילחם? ברור שנילחם. אני מבקש מהאוהדים להתייצב מאחורי השחקנים כי זה מגיע להם". הארי ווינקס הוסיף: "ההיעדרות של סון היא בעיה גדולה בשבילנו, אבל יש לנו עוד שחקנים טובים שיכולים לכבוש ולבשל. מצאנו דרכים להתמודד עם פציעות בעבר".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully