וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פלסטר" של ברצלונה: "מרטין ברייתווייט יירכש תמורת 18 מיליון יורו"

בקטלוניה טוענים שסוכנו של חלוץ לגאנס מנהל מו"מ עם ראשי המועדון, שהסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו. כבש העונה 6 שערי ליגה

פלייר טור דעה של דוד רוזנטל על הישורת האחרונה בליגת העל/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

האם ברצלונה מצאה את המחליף הזמני של לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה? בתקשורת הקטלאנית מאוחדים בדיעה שמרטין ברייתווייט החלוץ הדני של לגאנס (28) עומד לחתום בקבוצה ויחזק אותה עד תום העונה.

על פי הדיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", סוכנו של החלוץ הדני עלי דורסון נמצא כבר בברצלונה ומנהל מו"מ מתקדם עם ראשי הקבוצה. החלוץ שכבש שישה שערי ליגה העונה, הגיע לקבוצה בעונה שעברה כמושאל ממידלסבורו והוא מחזיק בסעיף שחרור של 18 מיליון יורו, סכום שברצלונה מוכנה לשלם כדי לרכוש אותו. בעונה שעברה הוא שיחק 19 משחקים וסיפק 5 שערים ו-5 בישולים.

מרטין ברייתווייט, לגאנס. GettyImages
המחליף הזמני של דמבלה וסוארס. ברייתווייט/GettyImages

ברייתווייט, שעשוי לחתום עוד היום על פי בקשתו של קיקה סטיין, גדל בקבוצת אסביירג הדנית וב-2013 עבר לטולוז הצרפתית, בשורותיה הוא שיחק ארבע עונות עד שחתם במידלסבורו בקיץ 2017, אך הושאל לבורדו ושוב חזר לצ'מפיונשיפ. הוא החל את עונתו השנייה בלגאנס ופתח ב-21 מתוך 24 משחקי ליגה בהם שותף. לבריטוויט יש גם 39 הופעות במדי נבחרת דנמרק שבמדיה הוא כבש 7 שערים בסך הכול.

כזכור, ברצלונה קיבלה אישור מיוחד מההתאחדות הספרדית להתחזק, אחרי שהוכיחה שעוסמאן דמבלה נפצע לתקופה ארוכה של חצי שנה ולא יחזור לשחק העונה. יש לציין שהקבוצה יכולה לרכוש רק שחקן מהליגה הספרדית שלא יוכל לשחק בליגת האלופות. לפני כן הוזכרו גם שמותיהם של אנחל, לוקאס פרס וגם וויליאן ז'וזה, אך הקבוצה החליטה ללכת על החלוץ הדני, גם בשל מחירו הזול יחסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully