וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: כריסטיאנו רונאלדו השווה שיא ליגה במשחקו ה-1,000 בקריירה, רק תיקו למילאן

יובנטוס שמרה על הפסגה עם 1:2 על ספאל האחרונה, כשהפורטוגלי שרשם ציון דרך משמעותי מצא את הרשת בפעם ה-11 ברציפות בסרייה A. ישבור את השיא מול אינטר בשבוע הבא? מילאן איבדה יתרון מול 10 שחקנים של פיורנטינה בדרך ל-1:1

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

יובנטוס הבטיחה הערב (שבת) כי תגיע לקרב הצמרת מול אינטר במחזור הבא מהמקום הראשון אחרי 1:2 על ספאל, כשבמוקד הניצחון עמד כריסטיאנו רונאלדו שהשווה את שיא הליגה לרצף כיבושים במשחקו ה-1,000 בקריירה. נאפולי החלה את המחזור עם 1:2 בחוץ על ברשיה ואילו בולוניה חילצה 1:1 ביתי מול אודינזה בתוספת הזמן. מילאן התארחה בפירנצה אצל פיורנטינה, ופספסה ניצחון כשהסתפקה ב-1:1 מול עשרה שחקנים.

שחקני יובנטוס חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא עוצר. רונאלדו/רויטרס

ספאל - יובנטוס 2:1

אחרי שקיבל מנוחה בשבוע שעבר מול ברשיה, כריסטיאנו רונאלדו חזר להרכב והשווה את שיא הליגה עם משחק 11 ברציפות שבו הוא כובש, כשזה קרה במשחקו ה-1,000 בקריירה (מועדונים ונבחרת פורטוגל). הכוכב הגדול של יובנטוס נהנה מבישול של חואן קואדרדו מצד ימין והמשיך פנימה בדקה ה-39 את שער הליגה ה-21 שלו העונה. הרצף הנוכחי שלו שווה לזה של פאביו קוואליארלה במדי סמפדוריה בעונה שעברה ולזה של גבריאל באטיסטוטה במדי פיורנטינה ב-1994. האם שיא חדש ייקבע במשחק הגדול מול אינטר במחזור הבא? פרט לרגע של רונאלדו, גם ארון ראמזי מצא את הרשת עם הקפצה יפה לאחר כדור עומק של פאולו דיבאלה בדקה ה-60, בעוד פנדל מצמק של אנדראה פטאניה (69) לא מנע מנועלת הטבלה ספאל הפסד חמישי רצוף ושני עם המאמן החדש לואיג'י די ביאג'ו, כשרונאלדו עוד הספיק להדביק כדור חופשי למשקוף בדקה ה-85.

ארון ראמזי שחקן יובנטוס כובש לרשת ספאל. רויטרס
טאץ' נהדר. ארון ראמזי כובש/רויטרס

ברשיה - נאפולי 2:1

ניצחון ליגה שני ברציפות לנאפולי, שטיפסה זמנית למקום השישי ונראית לא רע בתקופה האחרונה. ג'ון צ'אנסיור נגח בעוצמה את שער היתרון של ברשיה בדקה ה-26, אבל הפרטנופי כינו בליץ בפתיחת המחצית השנייה. לורנצו אינסינייה איזן בפנדל בדקה ה-49, פביאן רואיס כבש שער יפהפה בבעיטה לחיבורים בדקה ה-54 והגולאסו הזה חתם את התוצאה. ברשיה ללא ניצחון על נאפולי מאז ה-1:3 בינואר 2000, משחק סרייה B בו טל בנין פתח בהרכב שלה ושיחק 90 דקות.

שחקן נאפולי, פביאן רואיס. GettyImages
איזה גול, איזה גול. פביאן רואיס/GettyImages

פיורנטינה - מילאן 1:1

מה יהיה מילאן? מול עשרה שחקנים של פיורנטינה הבינונית, כשהיא כבר מוליכה 0:1 ונראית בשליטה, גם הפעם מילאן לא מצליחה לצאת עם שלוש הנקודות. בהתחלה היה זה זלאטן איברהימוביץ', שכבש שער נהדר בפריצה סוחפת, אבל השער נפסל בגלל נגיעת יד. לאחר מכן היה זה אנטה רביץ' שהצליח לכבוש משחק רביעי ברציפות (56), כשהוא מנצל חולמנות ושגיאה בהגנת פיורנטינה. הנריקה דאלברט הורחק כמה דקות לאחר מכן, ומילאן יכלה להגדיל את היתרון אבל לא ניצלה את ההזדמנויות שלה, עד שבדקה ה-85 פיורנטינה קיבלה פנדל (מעט שנוי במחלוקת) ואריק פולגאר קבע 1:1 מהנקודה הלבנה. בתוספת הזמן דונארומה עוד סיפק הצלה שמנעה ממילאן הפסד, אבל לא מבוכה וכאב לב.

אנטה רביץ' חוגג שער לזכות מילאן. GettyImages
נכנס לכושר טוב בשבועות האחרונים, זה לא מספיק. רביץ'/GettyImages
אריק פולגאר חוגג שער לזכות פיורנטינה. GettyImages
מומנטום שהתהפך. פולגאר/GettyImages

משחק נוסף

בולוניה - אודינזה 1:1
לבולוניה: רודריגו פלאסיו (91). לאודינזה: סטפנו אוקאקה (33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully