וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה רשמית: מרטין ברייתווייט נרכש מלגאנס תמורת 18 מיליון יורו

אחרי שקיבלו אישור מיוחד להחתים שחקן חיזוק, הקטלאנים הסכימו לשלם את תג המחיר של החלוץ הדני שכבש העונה שישה שערי ליגה. רשאי לשחק רק בליגה הספרדית. לגאנס הגיבה: "החוק לא הוגן, ברצלונה הרוויחה, אנחנו ניזוקנו"

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

חלוץ חדש לברצלונה: הקטלאנים הודיעו היום (חמישי) על רכישתו של מרטין ברייתווייט, חלוצה הדני בן ה-28 של לגאנס מתחתית ה"לה ליגה". ברצלונה הסכימה לשלם את סעיף השחרור של החלוץ שעמד על כ-18 מיליון יורו והוא יחזק את החלק הקדמי של הקבוצה שהידלדל מאוד אחרי הפציעות של עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס והמכירה של קרלס פרס לרומא.

בליגה הספרדית כמובן ניתן היתר להחתים שחקנים גם אחרי שחלון ההעברות נסגר, אם לקבוצות נפצע שחקן והם מוכיחות שהוא ייעדר למעלה מחמישה חודשים. אחרי שהתבררה חומרת הפציעה של דמבלה, נסללה הדרך של אלופת ספרד לצרף שחקן חדש. מכיוון שהחוק הזה חל רק בספרד, ברייתווייט יוכל לשחק רק בליגה הספרדית ולא בליגת האלופות.

מרטין ברייטוויט חלוץ לגאנס. GettyImages
שיחק עם עדן בן בסט, עכשיו ישחק עם מסי. מרטין ברייתווייט/GettyImages

מרטין אורטגה, המנהל המקצועי של לגאנס, ששקועה במקום הלפני אחרון ועשויה לרדת ליגה בשל איבוד חלוצה המוכשר ללא אפשרות להחתים לו מחליף, הגיב על ההחתמה ועל החוק שאיפשר אותה: "אנחנו סבורים שהתקנה הזאת היא לא הוגנת, וברצלונה הרוויחה ממנה. מי שנפגעה זו לגאנס. הנזק שקרה לבארסה הועבר עכשיו ללגאנס. בארסה לא עשתה שום דבר לא בסדר, העניין הוא החוקים". לדבריו, "זה נזק בלתי הפיך, אבל ננסה לפתור את זה. אנחנו רוצים שקולנו יישמע".

ברייתווייט גדל בקבוצת אסביירג הדנית וב-2013 עבר לטולוז הצרפתית, בשורותיה הוא שיחק ארבע עונות והיה שותפו לחוד של עדן בן בסט עד שחתם במידלסבורו בקיץ 2017, אך הושאל לבורדו ושוב חזר לצ'מפיונשיפ. הוא החל את עונתו השנייה בלגאנס ופתח ב-21 מתוך 24 משחקי ליגה בהם שותף. לבריטוויט יש גם 39 הופעות במדי נבחרת דנמרק שבמדיה הוא כבש 7 שערים בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully