וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם: מוריניו התלונן על הסגל, אלרדייס תוקף: "לא ייאמן מה שהשחקנים עשו לפוצ'טינו"

מאמן טוטנהאם אחרי ההפסד הביתי 1:0 ללייפציג: "זה כמו ללכת לקרב עם אקדח בלי כדורים". לוריס שמנע תבוסה: "זה לא הזמן לחפש תירוצים, צריך להילחם". אלרדייס נגד השחקנים: "מה שהם עשו לפוצ'טינו היה לא ייאמן, זה מראה שכמאמן אתה לא יכול לבטוח בשחקנים שלך"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

"התוצאה פתוחה. אם נעלה, לא נהיה הקבוצה הראשונה שמפסידה 1:0 בבית ועולה לאחר מכן", כך, באופטימיות זהירה, אמר אמש (רביעי) ז'וזה מוריניו אחרי ההפסד של טוטנהאם ללייפציג בבית. אבל אם התרנגולים יציגו יכולת דומה לזו מלונדון, לא יהיה להם הרבה סיכוי. הקבוצה הגרמנית שלטה במשחק כמעט לכל אורכו והחמיצה בלי סוף, כשטוטנהאם נראית רע מאוד בחלק הקדמי, שם לוקאס מורה פתח כחלוץ בהיעדרם של הארי קיין וסון יונג מין הפצועים.

מוריניו התלונן בסיום על הסגל הקצר שלו ועל האופציות ההתקפיות המוגבלות: "לייפציג פתחה עם ורנר, שיק ואנקונקו. שיק ואנקונקו יצאו בדקה ה-70 ובמקומם נכנסו פאולסן ופרוסברג, כששחקן כמו לוקמן נותר על הספסל. אצלי ברחוויין ולוקאס מורה היו מותשים בסיום. כשמנתחים את המשחק, חייבים להתייחס לזה". מוריניו אמר על הסגל החסר שלו (בלי קיין וסון, בין השאר) שהמצב של טוטנהאם היה "כמו ללכת לקרב עם אקדח בלי כדורים, עשינו מה שיכולנו", וחתם עם עקיצה לפרמיירליג: "תודה ששמתם לנו משחק בשבת בבוקר. ביי".

מאמן טוטנהאם, ז'וזה מוריניו. רויטרס
נמנע מתבוסה. מוריניו/רויטרס

מוריניו הוסיף אמש: "השחקנים עשו את כל שביכולתם, הם חבר'ה מדהימים שמנסים הכול. אני מודה לאוהדים על התמיכה. התוצאה פתוחה. אם נעלה, לא נהיה הקבוצה הראשונה שמפסידה 1:0 בבית ועולה לאחר מכן, אז למה שלא נעשה את זה?".

מלבד הוגו לוריס שמבו ידיו מנע תבוסה, השחקן הטוב ביותר במדי טוטנהאם היה ג'ובאני לו סלסו. מוריניו החמיא לארגנטינאי בסיום: "לו סלסו משחק נהדר. הוא שיחק מצוין במרכז המגרש, אבל הכרטיס הצהוב הקשה עליו והגביל אותו. הוא התמודד היטב ואז ב-20 הדקות הוא היה מעולה עם הכדור ובלעדיו. הוא לא היה האופציה הראשונה עבורי כשהגעתי, אבל לאט לאט הוא מתקדם".

לוריס הוסיף: "ב-20 הדקות האחרונות היינו קצת יותר פעילים עם הכדור, הצלחנו להיכנס למשחק וזה משהו שלא הצלחנו לעשות במחצית הראשונה. לייפציג קבוצה טובה מאוד ואנרגטית מאוד. זה לא הזמן לתרץ תירוצים. אנחנו צריכים להמשיך להילחם עד הסוף ואין לנו זמן לחשוב על זה יותר מדי. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל אין הרבה מה לעשות עכשיו. צריך לחזור לעניינים בגומלין כמו שעשינו בעונה שעברה".

סם אלרדייס, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, ביקר את שחקני טוטנהאם על היכולת שלהם והזכיר את פיטוריו של המאמן הקודם. "היכולת של הקבוצה היא מה שצריך להדאיג", אמר אלרדייס ל-talkSPORT, "מה שהם עשו למאוריסיו פוצ'טינו הוא טרגי. היכולת שלהם, ומה שהם עשו כדי לגרום לפיטורים שלו היה לא ייאמן. זה היה יוצא דופן. זה רק מראה שכמאמן אתה אף פעם לא יכול לבטוח בשחקנים שלך. אתה חייב להשגיח עליהם כל הזמן. והוא בטח מרגיש מאוכזב מאוד, לראות שהם הפכו למה שהם הפכו. ועכשיו מוריניו צריך להשיג תוצאות, אבל כבר אין את המחויבות ואת השטף שהיה לקבוצה לפני כמה שנים. נעשה נזק גדול לקבוצה, שצריך לשקם, וכל החלונות בלי רכש עשו את שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully