וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפו גומס: "לילה נפלא". גאספריני: "נתקוף כך גם בגומלין"

אטאלנטה חגגה את ה-1:4 על ולנסיה חרף ההזהרות של המאמן. גומס: "לא האמנתי שיגיעו לסן סירו כל כך הרבה אנשים מברגמו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אחרי שאטאלנטה הובסה 4:0 על ידי דינמו זאגרב במחזור הראשון של ליגת האלופות, מי חשב שהיא תהיה קרובה לרבע הגמר. ומי העז להעלות זאת בדמיון אחרי שבמחזור השני היא הפסידה בבית לשחטאר דונייצק, או כשהיא ספגה 5:1 מהדהד ממנצ'סטר סיטי המחזור השלישי?

אבל הנה, ארבעה חודשים עברו והקבוצה הצנועה מברגמו קרובה מאוד לרבע הגמר. בהופעה הראשונה שלה אי פעם במפעל.

רבות דובר על הקאמבק של הנראזורי בשלב הבתים - מהמקום האחרון להעפלה לשמינית הגמר - אבל אמש (רביעי) הם הגדילו לעשות כשהביסו את ולנסיה 1:4 במשחק הראשון מבין שניים. אז נכון, הספרדים הגיעו פצועים וחבולים והם גם החמיצו לא מעט הזדמנויות, אבל דבר לא מפחית מגודל ההישג של אטאלנטה, שבעצמה פספסה כמה מצבים קורצים.

שחקני אטאלנטה. GettyImages
ניצחון היסטורי בסן סירו/GettyImages

מיד אחרי שריקת הסיום, השוער פיירלואיג'י גוליני רתח על חלק מחבריו ונזף בהם, אבל מיד לאחר מכן נרגע והצטרף לחגיגות. בברגמו מתגוררים כ-122 אלף תושבים ולסן סירו הגיעו אתמול יותר מ-44 אלף איש. זה רק הפך את התוצאה הסופית ליותר מרגשת מבחינת כולם.

"ידענו איפה לפגוע בהם ואיך לשחק את המשחק הזה", אמר הקפטן פאפו גומס, שבישל את השער הראשון של האנס האטבור, "הגענו למצבים שמהם יכולנו להגדיל את התוצאה, אבל זה היה לילה נפלא. אם להיות כן, לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים יבואו מברגמו עד לכאן. זה פנטסטי ומיוחד".

ג'אן פיירו גאספריני: "מצד אחד אנחנו מאוד מרוצים, אבל מצד שני מאוכזבים שספגנו שער חוץ לא מחוייב, אחרי טעות בחלק האחורי. וזו לא הייתה הטעות היחידה שלנו הערב - כשנשחק במסטאייה נהיה חייבים להיות הרבה יותר מדויקים. האווירה שם מלאת תשוקה ושער אחד שלהם יכול להדליק אותם".

שתי הקבוצות החמיצו מצבים רבים וגאספריני אמר: "אנחנו קבוצה שמייצרת הרבה מצבים. יכולנו לכבוש עוד שערים וגם ולנסיה הייתה יכולה להבקיע עוד. אנחנו יצרנו את המצבים שלנו וכבשנו, והם הגיעו למצבים מטעויות שביצענו. נתקוף גם בגומלין. כמובן שנעשה גם עבודה הגנתית, אבל אני לא מתכוון לנסוע לשם בשביל 'לשבת' על היתרון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully