וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס לפני ולנסיה: "אנחנו במצב טוב, רוב הסיכויים שלא נסכן את זוסמן ואייסי"

מכבי תל אביב תפגוש את הספרדים שניצחו 8 מ-12 משחקיהם האחרונים ביורוליג, ספורופולוס מאמין ששחקניו מגיעים עם רגליים טריות אך חושש: "בבית ולנסיה זו קבוצה קשה מאוד"

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

אחרי הפסקה בת שבועיים, תשוב מחר (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורט 5) מכבי תל אביב ליורוליג כשתתארח אצל ולנסיה הספרדית. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום החמישי בטבלה עם מאזן של 16 ניצחונות מול 8 הפסדים, ואילו ולנסיה, הפתעת העונה ביורוליג, מדורגת במקום השביעי עם 12 ניצחונות ו-12 הפסדים.

מכבי המריאה היום בצהריים לולנסיה בטיסת צ'רטר ישירה, כשעל המטוס כמה מאות אוהדים שהצטרפו אליה לדחוף אותה בהתמודדות. הצהובים צפויים לעלות למשחק בסגל חסר, כשמלבד יובל זוסמן וטאריק בלאק שימשיכו להיעדר, קווינסי אייסי נמצא בספק גדול וייתכן מאוד שיחמיץ גם הוא את המשחק.

למרות הפציעות, במכבי מאמינים כי ניתן לנצח בחוץ את אחת הקבוצות במומנטום הטוב ביבשת, ולעשות עוד צעד לקראת הבטחה רשמית של המקום בפלייאוף.

יאניס ספרופולוס אמר היום לקראת המשחק: "אני חושב שעשינו כמה אימונים טובים שיעזרו לנו למצוא את הקצב. השחקנים דחפו את עצמם, הם היו יותר טריים כי היה להם זמן לנוח, אנחנו נמצאים במצב טוב כדי לשחק את המשחק הקשה הזה".

על היריבה: "ולנסיה אחרי פתיחת עונה רעה משחקת עכשיו הרבה יותר טוב, זו קבוצה שונה לחלוטין, הם ניצחו הרבה משחקים, גם בבית וגם בחוץ, ואצלם בבית הם קבוצה קשה מאוד. אנחנו צריכים להיות בפוקוס, לשמור את תוכנית המשחק. היה לנו יותר זמן לנתח אותם, אם נעקוב אחרי תוכנית המשחק יש לנו סיכוי טוב".

על הפצועים: "זוסמן ואייסי יטוסו איתנו, הם בשלבים האחרונים של חזרה למשחק, הם עדיין לא מוכנים ב-100 אחוז, רוב הסיכויים שלא נסכן אותם. שניהם לא אמורים לשחק, ההחלטה האחרונה תגיע מחר".

עוד בוואלה!

בארצות הברית צופים כי דני אבדיה ייבחר שלישי בדראפט הקרוב

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עוד מוקש. ספרופולוס/לירון מולדובן

ולנסיה, שהפסידה בסיבוב הראשון ביד אליהו 76:63, עשתה מאז התקדמות גדולה והיא ניצחה 8 מ-12 משחקיה האחרונים ביורוליג. הקבוצה של חאומה פונסרנאו נשענת על שני שחקנים מובילים, וחבורה של שחקנים משלימים מצוינים. הסנטר בויאן דולבייביץ' מוביל את הקבוצה עם 14.2 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, כשאחריו אקס הפועל אילת ג'ורדן לויד עם 11.1 נקודות למשחק.

מתוך "פאסט ברייק", התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

ברשימת השחקנים המשלימים הטובים ניתן לציין את מייק טובי עם 8.4 נקודות ו-4.1 ריבאונדים, אלברטו אבלדה הלא נגמר עם 7.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים, קינו קולום עם 7 נקודות ו-4 אסיסטים, שחקן הפנים מוריס נ'דור עם 6 נקודות והקלע ההולנדי ארון דורנקמפ עם 5.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully