וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עשויה להקפיא את העונש, גווארדיולה מבטיח שיישאר

התכולים שוקלים לממש את הזכות לדחות את ביצוע העונש, ובמקביל משוכנעים: אופ"א תרד מהעץ. המאמן מצהיר: "עכשיו אשמח להישאר יותר מאי פעם"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אחרי שגברה אמש (רביעי) 0:2 על ווסטהאם במשחק דחוי מהמחזור ה-26 בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי חזרה לעסוק בנושא הבוער: ההשעיה מליגת האלופות. אמש דווח ב"דיילי מייל" שהתכולים שוקלים לממש את האפשרות "להקפיא" את עונש ההשעיה כל עוד הוא נידון במסגרת הערעור של הקבוצה במוסדות הבוררות של אופ"א. לסיטי שמורה הזכות לדחות את ביצוע העונש, אולם על פי הדיווח הקבוצה שואפת להגיע להסדר עם אופ"א עוד לפני פתיחת העונה הבאה.

"ההסדר יצטרך להיות לשביעות רצון שני הצדדים", ציינו באנגליה, ואמש התייחס גם המנכ"ל פראן סוריאנו להאשמות והתעקש ש"ההאשמות פשוט לא נכונות. להערכתי הסיפור הזה יסתיים לפני הקיץ".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא רק שהוא מתכוון להישאר - הוא ישמח גם להאריך את החוזה. גווארדיולה/רויטרס

גם פפ גווארדיולה נשמע אמש בטוח למדי בסיכוי שסיטי כן תשתתף בעונה הבאה במפעלים האירופאים. "אני משוכנע שנשחק באירופה, ודי בטוח שנגן על עמדתנו בבית המשפט", אמר פפ, ואף אישר את הדיווחים שאין בכוונתו לעזוב.

"אלא אם יפטרו אותי, אני מתכוון להישאר פה יותר מתמיד. אשמח להישאר פה גם אחרי שהחוזה הנוכחי שלי יסתיים, כי אני רוצה לעזור למועדון לגדול ולשמור על הרמה שלו. למה שאעזוב, בעצם?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully