וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת מסמנת את שחקן המפתח של פולין, ומעוררת סקרנות באירופה

20.2.2020 / 7:20

ישראל רוצה לעצור את איי ג'יי סלוטר במשחק פתיחת מוקדמות היורובאסקט (19:45, ספורט 5). באתר פיב"א החמיאו: "זו תהיה הנבחרת הכי כיפית"

באדיבות איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תפתח הערב (חמישי, 19:45, שידור ישיר בספורט 5) את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2021 במשחק חוץ בגילביצה נגד נבחרת פולין. הנבחרת של עודד קטש הגיעה אתמול בשעות הצהריים לעיר בדרום פולין, וערכה בערב את האימון המסכם לקראת המשחק. במהלך האימון ספג אדם אריאל מכה בפניו, ולא ישותף.

הבוקר תערוך הנבחרת אימון קליעות באולם כשלפניו ייערך תדריך וידאו אחרון. בישראל שמו דגש על הגארד איי ג'יי סלוטר, המתאזרח של נבחרת פולין, והתמקדו בניסיונות להגביל את משחק הפנים של הפולנים שמסתמן כיתרונם הגדול.

"התרגשות גדולה, מתחילים קמפיין חדש נגד נבחרת חזקה", אמר רפי מנקו לקראת המשחק, "כולנו רוצים להתחיל ברגל ימין. המטרה העיקרית היא לעלות לאליפות אירופה, אז מקווים לנצח. המוטיבציה גבוהה תמיד, לא משנה אם יש קהל או לא. זה מוסיף לאווירה ולאנרגיות שיהיו, אנחנו מנסים להתמקד במשימה. סלוטר הוא סקורר ברמות מאוד גבוהות, עבדנו על איך לעצור אותו, נצטרך להאט אותו בכל הדרכים שעבדנו עליהן. הוא אחד המפתחות הכי גדולים שם".

שחקני נבחרת ישראל תמיר בלאט, עידן זלמנסון. קובי אליהו
הכיף מתחיל. בלאט וזלמנסון/קובי אליהו

בפולין עשו מאמצים גדולים בימים האחרונים כדי למכור את כל הכרטיסים להתמודדות. ההערכה היא שכמעט כל אחד מ-13,300 המקומות באולם יהיה מלא ויישבר שיא הצופים למשחק כדורסל בפולין.

אגב, לקראת המשחק החמיאו לישראל באתר פיב"א, ובדירוג העוצמה לקראת פתיחת המוקדמות הציבו את ישראל במקום ה-16. "עם דני אבדיה, תמיר בלאט, ים מדר, גל מקל, ג'ייק כהן ואחרים, ישראל תהיה הקבוצה ההתקפית הכי כיפית במוקדמות. נראה שהם יופיעו בכל מקבץ סרטונים של המהלכים היפים של הטורניר".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל: גל מקל ישמש קפטן גם במוקדמות יורובאסקט 2021

לכתבה המלאה

במשחק מקביל בבית הישראלי תארח הערב (18:00) בקלוז' נבחרת רומניה את נבחרת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully