וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: גל מקל ישמש קפטן גם במוקדמות יורובאסקט 2021

16.2.2020 / 12:39

הגארד ימשיך בתפקידו אחרי שפספס את כל הסיבוב השני במוקדמות אליפות העולם בשנה שעברה. אימוני הנבחרת לקראת פולין ורומניה יחלו בשני

צילום ועריכה: קובי אליהו

גל מקל ישמש כקפטן נבחרת ישראל בחלון המשחקים הקרוב לקראת מוקדמות אליפות אירופה. מקל היה הקפטן גם הקמפיין הקודם של הנבחרת במוקדמות גביע העולם, וכשנעדר בגלל פציעות החליפו אותו גיא פניני ובר טימור.

מקל הוא השחקן הפעיל עם הוותק השני הכי ארוך בנבחרת עם 100 הופעות במדים הלאומיים, כשרק גיא פניני מעליו עם 153 הופעות שמציבות אותו במקום השמיני בכל הזמנים אחרי יניב גרין, דורון ג'מצ'י, יותם הלפרין, מוטי דניאל מנהל הנבחרת, עידו קוז'יקרו, מיקי ברקוביץ' ונדב הנפלד.

בסגל הרחב לצמד המשחקים נגד פולין השבוע ורומניה בשבוע הבא, זומנו שלושה שעדיין לא רשמו הופעת בכורה בנבחרת, ג'ו אלכסנדר, ים מדר ורומן סורקין.

בנבחרת יחלו מחר באימונים, כשגם דני אבדיה וג'ייק כהן שלא יקחו חלק במשחק נגד פולין בגילביצה ביום חמישי, יתאמנו עם השחקנים בשני ושלישי. השניים ישובו לאימונים במוצאי שבת יחד עם שאר שחקני הנבחרת, לקראת המשחק השני נגד רומניה בדרייב אין. ביחד עם פולין, ישראל ורומניה בבית גם נבחרת ספרד, כששלוש הראשונות תעפלנה לאליפות שתתקיים בקיץ 2021.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הסרט חזר אליו. מקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully