וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו עתיד ב-NBA": גלעד לוי מככב בספרד, ומסקרן את הסקאוטים

הישראלי בן ה-17, שמתנשא לגובה של 2.16 מטר, החל להתאמן עם הקבוצה הבוגרת של אסטודיאנטס. סקאוטים אמריקאים כבר באו לעקוב אחריו במיוחד: "מי יודע מה התקרה שלו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

סנטר נבחרת הנוער גלעד לוי ממשיך להתקדם בצורה מרשימה הרחק מעיניו של חובב הכדורסל הישראלי. שחקן הפנים העצום, שמתנשא לגובה 2.16 מטר ועוד עשוי לגבוה בהתחשב בגילו הצעיר (17), החל להתאמן בשבוע האחרון עם הקבוצה הבוגרת של אסטודיאנטס הספרדית, ומתעתד להפוך לחלק אינטגרלי מהקבוצה בעונה הבאה.

היכולת הטובה שהוא מציג באקדמיה של אסטודיאנטס, שהוציאה תחת ידיה לא מעט שחקנים מובילים בכדורסל האירופי, לא נעלמת מעיניהם של הסקאוטים. עדות לכך היא הכתבה המיוחדת שהכינה עליו סוכנות המדיה הבינלאומית Overtime, שעוקבת מקרוב אחרי הכישרונות הבולטים בעולם מגיל צעיר.

הכתבה המדוברת על לוי

אמש (חמישי) פרסמה הסוכנות כתבה מיוחדת אודות לוי, אחריו עקבה מקרוב במשך מספר ימים. "גלעד לוי הוא העתיד של ה-NBA. סנטר שקולע, מטביע ושומר", תואר סרטון המהלכים של לוי. "יש לו מוטת ידיים משוגעת, ולמרות שברור שהוא לא יהיה מוכן לדראפט ה-NBA בשנים הקרובות, מובן מאליו שיש לו את הגוף המתאים כדי להתמודד עם כל שחקן בכל רמה. אם הוא ימשיך לשפר את הקליעה מבחוץ כפי שהראה בחודשים האחרונים, מי יודע מה התקרה שלו".

לוי, שעבר לאקדמיה של אסטודיאנטס מזו של גלבוע/מעיינות, פורץ לתודעה העונה אחרי קיץ בו מיעט לשחק בנבחרת הנוער. בשמונה משחקים באליפות אירופה עד גיל 18 בקיץ החולף הוא העמיד ממוצעים של 5.9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים. בקיץ הקרוב, בו שוב ישחק במדי נבחרת הנוער, הוא אמור להיות השחקן המרכזי.

עוד בוואלה!

כשג'ייקובן חתם על כרטיס עדי: ראש העיר החדש של ירושלים

לכתבה המלאה

מהלכים של לוי מחודש דצמבר, בו הפגין שיפור ניכר בקליעה מבחוץ

לוי צד את עיניהם של הסקאוטים בארצות הברית לראשונה באליפות אירופה לקדטים לפני שנה וחצי, כשקלע 10 נקודות והוריד 7 ריבאונדים בממוצע והפגין לא מעט פוטנציאל.

"הסנטר הישראלי גלעד לוי היה מאוד פרודקטיבי, הוליך את הטורניר בחסימות ל-40 דקות ואחוזי שדה", כתב עליו בזמנו מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ. "הסנטר הרזה נייד, עם ידיים ענקיות ורכות, זרועות ארוכות, אינסטינקטים וטאץ'. נראה איך הוא יתפתח פיזית, אבל הוא הרשים בהופעת הבכורה שלו. הוא ישחק באסטודיאנטס בעונה הבאה".

עוד מהלכים של לוי מאסטודיאנטס

מיטב הביצועים של לוי מטורניר בטנריפה בשבוע שעבר

הביצועים של לוי בנבחרת הנוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully