וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון גברה על הקליפרס באחד ממשחקי העונה, 32 נקודות והפסד לזאיון

ה-NBA יצאה לפגרת האולסטאר עם טעם של עוד: טייטום הצעיד את הסלטיקס ל-133:141 אחרי שתי הארכות, הת'אנדר התגברו על משחק שיא של וויליאמסון

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ה-NBA יצאה הלילה (בין חמישי לשישי) לפגרת האולסטאר עם שני משחקים נפלאים. בראשון אוקלהומה סיטי גברה על ניו אורלינס על אף הצגה נוספת של זאיון וויליאמסון, ובשני בוסטון ניצחה את הקליפרס אחרי שתי הארכות באחד ממשחקי העונה.

משחקי הלילה:

ניו אורלינס (32:23) - אוקלהומה סיטי (22:33) 123:118
בוסטון (16:38) - ל.א קליפרס (18:37) 133:141 (שתי הארכות)

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום חוגג. AP
שוב קלע מעל 30, שוב בוסטון ניצחה. טייטום/AP

בוסטון (16:38) - ל.א קליפרס (18:37) 133:141 (שתי הארכות)

המדורגות שלוש במזרח ובמערב סיפקו את אחד ממותחני העונה, עם שלל מהלכי קלאץ', שתי הארכות וג'ייסון טייטום אחד, שממשיך את כושר השיא. הברומטר של הסלטיקס היה חתום על 39 נקודות - זו הפעם השביעית ברציפות שהוא עולה למעלה מ-30 והסלטיקס מנצחים - הוסיף 9 ריבאונדים, ונעזר ב-31 של מרכוס סמארט, 21 ו-13 ריבאונדים של גורדון הייוורד ו-19, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים של קמבה ווקר כדי להעניק לסלטיקס ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים. המשחק היה צמוד לכל אורכו: 46 שניות לסיום הזמן החוקי קבר מרכוס מוריס שלשה, ובהתקפה האחרונה קמבה ווקר החטיא ניסיון לנצח את המשחק. גם בהארכה הראשונה לא הושגה הכרעה, כשלנדרי שאמט כפה תוספת זמן נוספת עם שלשת מאני טיים כשנותרו 21 שניות. ההארכה השנייה הייתה כל כולה של גורדון הייוורד, שצלף תשע נקודות מהירות והבטיח את הניצחון. לו וויליאמס הוביל את הקליפרס עם 35 נקודות ו-8 אסיסטים, קוואי לאונרד סיים עם 28 ו-11 ריבאונדים וגם מונטרז הארל תרם את חלקו עם 24 ו-13, אבל הקבוצה מ-LA יוצאת לפגרה עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים.

עוד בוואלה!

לברון "מנצח את הזמן", היריבות הרחק מאחור, אז למה עדיין מפקפקים בו ובלייקרס?

לכתבה המלאה
שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, לנדרי שאמט מאוכזבים. GettyImages
רק כמעט. קוואי/GettyImages

ניו אורלינס (32:23) - אוקלהומה סיטי (22:33) 123:118

זאיון וויליאמסון ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו, אבל במקביל הפליקנס ממשיכים לאבד גובה במאבקי הפלייאוף. הלילה הרוקי המדובר שוב שבר את השיאים של עצמו עם שיא עונתי של 32 נקודות, אותו קבע ב-31 דקות בלבד כשהוא שוב שולט בצבע ללא עוררין, גם מול סנטר פיזי בדמותו של סטיבן אדאמס. למזלם של הת'אנדר, דנילו גלינארי היה בערב שיא משלו, ועם 29 נקודות כולל כמה סלים מכריעים בדקות הסיום הוא העניק ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים. דניס שרודר הוסיף 22 למנצחת, שיי גילג'ס אלכסנדר תרם 17 ו-7 אסיסטים, כשאצל הפליקנס מלבד וויליאמסון בולט גם ג'יי ג'יי רדיק עם 24. זה לא מנע מניו אורלינס להישאר במרחק של חמישה משחקים וחצי ממפיס שבמקום השמיני במערב.

זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס, מעל סטיבן אדאמס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
בלתי ניתן לעצירה. זאיון בפעולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully