וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל ירושלים חגגו עם האוהדים והאבוקות על כביש מספר 1

14.2.2020 / 6:18

התנועה בדרך לחגיגות במלחה נעצרה, וכביש תל אביב-ירושלים נחסם במהלך הלילה. פלדין: "זה היה כמו משחק בית, רק מחוץ לבית". בלאט: "הפעם נדאג שלא תהיה נפילה אחר הזכייה". זלמנסון: "לא אצליח לישון לפחות עד הצהריים"

אוהדי הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע המדינה/צילום: אהרל'ה ויסברג

בווידאו: החגיגות של אוהדי הפועל ירושלים על כביש 1

כביש מספר 1 יודע פקקי תנועה על בסיס יומיומי, אבל מעטים מהם היו שמחים כמו העומס היזום שנוצר אמש (חמישי) בשעת לילה מאוחרת. שיירת אוהדי הפועל ירושלים, שעשתה את דרכה מגמר גביע המדינה ביד אליהו לחגיגות הזכייה הרשמיות באולם מלחה, עצרה את התנועה והוציאה את השחקנים מהאוטובוס הקבוצתי לריקודים על הכביש, תחת מעטה של אש ועשן האבוקות.

"באולם הזה מרגישים את הקהל יותר מאשר באולם שלנו, והאוהדים שלנו עשו המון רעש", התרגש ג'יימס פלדין מ-9,000 האוהדים האדומים שכבשו את ההיכל בתל אביב. "בשנה שעברה זכינו בירושלים, וזה היה מטורף, אבל הפעם זה היה כמו משחק בית, רק מחוץ לבית".

גם עידן זלמנסון התרכז במראות מהיציעים לפני שעבר לדבר על המשחק עצמו. "אני מחובר לקהל הזה בצורה מטורפת, למרות שזאת העונה הראשונה שלי בירושלים", אמר הסנטר. "אני מניח שלא אצליח לישון לפחות עד הצהריים, ומגיע לנו לחגוג. קשה, לא קשה, בסוף זוכרים את התואר. נהריה עשתה לנו המון נזק, אבל החבר'ה התעלו בדקות הסיום".

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים עם המנכ"ל גיא הראל. קובי אליהו
הפעם לא תגיע נפילה. תמיר בלאט חוגג/קובי אליהו

מי שסימן לעצמו וי על גביע שלישי ברציפות היה תמיר בלאט (בדומה לטיישון תומאס), שזכה בתואר ב-2018 עם הפועל חולון ובשנתיים האחרונות בבק טו בק עם ירושלים. "זה קטע מיוחד לראות את הקהל בא אחרינו לאולם שהוא לא שלנו", אמר בלאט. "שמעתי אותם והרגשתי אותם לאורך כל המשחק".

- גיא פניני צריך להתחיל לדאוג לרצף הגביעים שלו, שעומד על 11? עד 2028 אתה יכול להדביק את הפער.

"השיא של פניני יישאר שלו, ואי אפשר לקחת אותו ממנו", צחק בלאט, "ואל תשכח שהגביע הראשון שלי היה יחד איתו".

ביום ראשון תחזור ירושלים למגרש, כשתארח את עירוני נס ציונה במסגרת ליגת העל, וכבר בעוד שבועיים וחצי תתייצב לרגע האמת הבא שלה בעונה הזו - סדרת שמינית הגמר בליגת האלופות. זהות היריבה תתברר בהגרלה שתיערך ביום שלישי הקרוב בז'נבה, ובקבוצה יקוו שלא לסבול מנפילת מתח דומה לזו שפגעה בהם אחרי הזכייה הקודמת בגביע.

"הפקנו לקחים מהעונה שעברה", הבטיח המאמן עודד קטש, ובלאט סיכם: "זה נכון שבשנה שעברה הייתה איזושהי ירידה, אבל יש לנו בסיס שנשאר מאז - ואנחנו נדאג שזה לא יקרה שוב. ניהנה מהזכייה, ונתחיל מחדש. יש לנו עוד עונה שלמה לפנינו".

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים עם פרס ה-MVP של גמר הגביע. קובי אליהו
כביש 1 נעצר. ג'ייקובן בראון אמש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully