וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו גאה: "מוריד את הכובע בפני חבורת הלוחמים הזאת"

13.2.2020 / 23:42

מאמן עירוני נהריה עודד את שחקניו לאחר ההפסד הדרמטי בגמר: "אמרתי להם שזו טעימה קטנה ממה שאפשר לעשות. כולם חיבקו את מקניל"

צילום ועריכה: קובי אליהו
דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. קובי אליהו
רגשות מעורבים. פרנקו/קובי אליהו

חלום התואר ההיסטורי של עירוני נהריה נגוז הערב (חמישי) אחרי פייט אדיר והפסד דרמטי 92:89 בגמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים. דני פרנקו, שכבר זכה בגביע כמאמן ב-2009 עם הפועל חולון, ראה את שחקניו מוחקים פיגור דו-ספרתי ואף עולים ליתרון ברבע השלישי, אבל אחרי רבע אחרון מותח ושניות סיום בהן ג'רל מקניל פספס הזדמנות למהפך נוסף, הגביע נותר בידי הירושלמים.

"קודם כל אני גאה", סיכם דני פרנקו. "כולם היו עסוקים בלכלכלך על הגיל של השחקנים שלי, ובמה הם יכולים לעשות ומה לא לעשות. הודיתי להם על היום שהתקשרתי אליהם וניסיתי לשכנע אותם להגיע לנהריה. האמנתי במה שהם יכולים להביא למגרש. אני גאה בכולם. זה מאכזב מאוד וקשה מאוד כשאתה בצד הזה ויודע מה זה לקחת את הגביע ומה זה להפסיד אותו. לאור איך שהגענו למשחק הזה, לא ידעתי איך נחזיק מעמד פיזית, רק להוריד את הכובע בפני חבורת הלוחמים הזאת. מפה והלאה רק צריך להתרומם קדימה. לא היה לנו זמן להתכונן למשחק הזה, לא ידעתי איך נתאושש, לא ידעתי איך נוכל להתכונן למשחק הזה".

על ההחטאה הגורלית של מקניל אמר המאמן המפסיד: "אמרתי לשחקנים שלפני 10 שנים הייתי פה, ובפיגור 2 שחקן לקח כדור וקלע בנפילה שלשה. הזריקה של ג'רל הייתה יותר טובה משלו. בשבילנו כנהריה, לקבוצה שלנו, זאת הזריקה שהוא צריך לקחת, כל הקבוצה חיבקה אותו. מפה אנחנו הולכים קדימה, אמרתי לשחקנים שזאת הייתה טעימה קטנה ממה שאנחנו יכולים לעשות. היה חסר לנו עוד קצת עומק כדי להיות במצב טוב יותר למשחק.

"זאת פעם ראשונה שנהריה מגיעה לגמר, זו מערכת חדשה. יש שכר לימוד מסוים שכולנו עוברים, אני בטוח שאם נגיע לעוד אירוע גדול כמו האירוע הזה אז כמה החלקות קטנות שקרו בדרך לא היו קורות, אז יהיו 3,000 איש מנהריה. דומיניק ווטרס הוא שחקן ענק. יצאו מפה היום 11 אלף אנשים, חלק שמחים מאוד, מעט מאוד עם רגשות מעורבים, הכדורסל הישראלי הרוויח עוד משחק לכמה שנים טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully