וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: רונאלדו השווה בתוספת הזמן, 1:1 בין מילאן ליובנטוס

הרוסונרי הריחו ניצחון ראשון על הגברת הזקנה מאז 2016, אבל פנדל בדקה ה-91 מנע זאת מהם בחצי הגמר הראשון. זלאטן, קסטייחו והרננדז יחמיצו את הגומלין

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

אחרי תשעה הפסדים רצופים מולה, מילאן חשבה שסוף כל סוף היא מצליחה לנצח את יובנטוס, אבל בסופו של דבר כריסטיאנו רונאלדו השווה בפנדל בתוספת הזמן והשתיים נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי. המשחק השני ייערך ב-4 במרץ בטורינו, אבל אליו יגיעו הרוסונרי ללא זלאטן איברהימוביץ', סמו קסטייחו ותאו הרננדז שספגו כרטיסים המונעים מהם ליטול חלק בגומלין.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
מנע הפסד בתוספת הזמן. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

יובנטוס הפסידה בשניים משלושת משחקי הליגה האחרונים שלה ובתחילת השבוע דובר על אפשרות שמסימיליאנו אלגרי יחזור במקום מאוריציו סארי. המאמן קיבל בינתיים גיבוי מההנהלה, ולמזלו נחלץ מהפסד נוסף שהיה מערער עוד יותר את מעמדו. גם הרוסונרי חוו הפסד בליגה, ואחד כואב הרבה יותר - 4:2 לאינטר בדרבי אחרי יתרון 0:2 - אבל קיבלו הזדמנות נוספת להתעלות ולשמור על סיכוי לתואר ראשון (שהוא לא סופרקופה) מאז 2011.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ' לפני שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
יחמיץ את הגומלין בגלל כרטיסים מ-2011. זלאטן איברהימוביץ' מול לאונרדו בונוצ'י/רויטרס

ג'אנלואיג'י בופון עבד ב-20 הדקות הראשונות מול דוידה קלאבריה ואנטה רביץ', ובדקה ה-30 נשלף הצהוב שישבית את זלאטן בגומלין (השבדי, מסתבר, סחף צהובים מעונת 2010/11). יובנטוס התעוררה קצת עם כריסטיאנו רונאלדו וחואן קואדרדו, אבל גם ג'אנלואיג'י דונארומה היה שם עבור הקבוצה שלו ולוח התוצאות נותר נקי במחצית הראשונה.

שחקני מילאן חוגגים. GettyImages
חגיגות שלא הספיקו כדי להשיג ניצחון ראשון על יובה מאז 2016. שחקני מילאן/GettyImages

שיא צופים של 72,738 נקבע בחצי הגמר הזה בסן סירו, ואחרי עוד שתי הצלות של בופון הרשת כבר זזה. סמו קסטייחו הספרדי הרים מצד ימין ורביץ' המשיך מהאוויר פנימה בדקה ה-61. שער חמישי של החלוץ הקרואטי ב-2020. בחלוף 10 דקות ראה המגן השמאלי הרננדז צהוב שני בעקבות פגיעה קשה בפאולו דיבאלה, וחבריו לא הצליחו להחזיק מעמד. ניסיון מספרת של רונאלדו בדקה ה-89 פגע במרפק של קלאבריה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה אחרי בדיקת VAR. הפורטוגלי בעט את הפנדל פנימה בדקה ה-91 וחגג שער במשחק שמיני ברציפות. יובנטוס עם יתרון קל לקראת הגומלין.

שחקן מילאן תאו הרננדז מורחק. רויטרס
כרטיס אדום שעלה ביוקר. תאו הרננדז מורחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully