וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס שוקלת לפטר את מאוריציו סארי ולהחזיר את מסימיליאנו אלגרי

ב"לה רפובליקה" טוענים: בכירים בגברת הזקנה כולל הנשיא אניילי לא מרוצים מעבודתו של המאמן הנוכחי ועשויים להחליפו בקודמו בתפקיד, שעדיין חתום בקבוצה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

דיווח מפתיע באיטליה: על פי העיתון הנפוץ "לה רפובליקה", יובנטוס שוקלת לפטר את המאמן מאוריציו סארי ולהחזיר לתפקיד את מסימיליאנו אלגרי, שעדיין חתום על חוזה בקבוצה.

סארי, שיועד להביא לגברת הזקנה בשורה התקפית ונודע בזכות משחק המסירות המהיר שלו, מתקשה להטביע חותם מאז הצטרף למועדון ביוני 2019. התוצאות של יובנטוס לא מרשימות כבעבר, ומאבק האליפות בסרייה A נראה פתוח לחלוטין. אמש (ראשון) אינטר אף השוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של הביאנקונרי, מה שגורם לדאגה אצל ראשי המועדון כולל נשיאה אנדראה אניילי.

הפיתרון המיידי עשוי להיות אלגרי, אחד המאמנים המצליחים בתולדות המועדון, שב-2017 האריך חוזה בשלוש שנים בקבוצה ולמעשה חתום עד סוף העונה. אלגרי, שהצעיד את יובה לחמש אליפויות, ארבעה גביעים ושתי הופעות בגמר ליגת האלופות, הכריז על שנת שבתון למרות ששמו נקשר בשנה האחרונה למועדוני פאר באירופה כמו ברצלונה, ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם. למרות זאת, הוא עשוי להיענות לקריאה של יובנטוס ולחזור לקווים בקרוב.

מאמן יובנטוס, מאוריציו סארי. רויטרס
גם אניילי כבר מפקפק. סארי/רויטרס
מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
יחזור משבתון? אלגרי/רויטרס

אינטר, מסי, אנצ'לוטי, קבאני ודו קרב הפנדלים הגרוע אי פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully