וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אוסאסונה: "ריאל מדריד רומסת את הליגה כמו מערוך שמרדד בצק"

בספרד מחמיאים לעומק והפיזיות של הבלאנקוס אחרי ה-1:4 על אוסאסונה, מהללים את זידאן ובטוחים ש"ככה זוכים באליפויות". רק בייל נשאר מאחור

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ריאל מדריד ממשיכה להוביל בבטחה את הליגה הספרדית. אמש (ראשון) רשמו הבלאנקוס ניצחון ליגה חמישי ברציפות כשהביסו 1:4 את אוסאסונה בחוץ, והשכיחו את ההפסד לריאל סוסיאדד בגביע עם תגובה מרשימה, אחרי שפיגרו 1:0 וענו עם רביעייה (איסקו, סרחיו ראמוס, לוקאס ואסקס וסטפן יוביץ' כבשו).

"ככה זוכים באליפויות", קראה הכותרת הראשית ב"אס" בבוקר שאחרי הניצחון, בהתייחס לאופי שהקבוצה הפגינה ולעומק הגדול שמתגלה לאחרונה בסגל. לוקאס ואסקס, שהמחיש שוב את הכלים הבלתי מוגבלים של זידאן כשעלה מהספסל וכבש, הודה גם כן שלניצחון היה ערך מוסף. ש"בשנים קודמות לא הצלחנו לנצח במגרשים האלה. איבדנו הרבה נקודות במשחקי חוץ מהסוג הזה, ושם גם איבדנו את האליפויות".

שחקן ריאל מדריד לוקה יוביץ' עם ויניסיוס. רויטרס
כל מטאטא יורה. יוביץ' חוגג/רויטרס

במדריד היללו את הרוטציות של זינדין זידאן, שעובדות מצוין בתקופה האחרונה. "כל שחקן בסגל מרגיש חשוב. זה סוד ההצלחה של ריאל השנה", אמר אמיליו בוטרגניו שמשמש חבר הנהלה ופרשן לעת מצוא בטלוויזיה הספרדית. "המסר של זידאן לשחקנים מחלחל היטב. בכל פעם שהוא זקוק לשחקן מסוים, הוא מספק את הסחורה".

מאמן אוסאסונה יאגובה אראסאטה הגדיל ואמר ש"ריאל מדריד קבוצה כמעט מושלמת. היא הכי טובה בליגה הספרדית, בפער. הם כל כך עוצמתיים מבחינה פיזית, שהם מזכירים לי את הקבוצות האיטלקיות הגדולות של פעם. בגלל זה הם בראשות הטבלה בליגה, ובגלל זה הם הכי טובים".

אראסאטה מצא דימוי מעניין כדי לתאר את העליונות הפיזית של ריאל. "הם רומסים את היריבות כמו מערוך שמרדד בצק", אמר. "הם לוקחים אותך לקצה במשך 80 דקות, גורמים לך להתאמץ הרבה מעל לרגיל, ובעשר הדקות האחרונות מנצלים את התשישות שלך ונותנים לך נוקאאוט".

עוד בוואלה!

ספרד: אוהדי אוסאסונה השליכו חפצים וקראו "סרחיו ראמוס מת"

לכתבה המלאה
גארת' בייל, ריאל מדריד. AP
היחיד שלא מוצא את עצמו. בייל/AP

ועדיין, לא הכל ורוד בממלכת זידאן. מאמן ריאל החזיר את גארת' בייל להרכב אחרי קרוב לחודש, וקיבל ממנו 71 דקות אנמיות במהלכן בעט פעמיים בלבד לשער, מסר מעט מדי מסירות (21), לא רשם אפילו דריבל אחד מוצלח ואיבד 14 פעמים את הכדור - יותר ממה שאיסקו וקרים בנזמה איבדו גם יחד.

למרות שהחליף אותו, זידאן טען בסיום ש"בייל שחקן חשוב אצלנו, והוא הראה היום למה. הוא היה טוב מאוד הגנתית והתקפית".

חורחה ולדאנו לא הסכים איתו, וטען ש"זה היה עוד משחק טיפוסי של בייל של התקופה האחרונה. הוא היה חלש מאוד".

ולדאנו הוסיף: "לפי המצברוח שלו, בייל נראה לא מחובר לשאר הקבוצה. אולי זידאן מנסה להרוויח אותו מחדש לקראת שלבי ההכרעה בליגת האלופות, אבל זה לא עובד".

אינטר, מסי, אנצ'לוטי, קבאני ודו קרב הפנדלים הגרוע אי פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully