וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוהדי אוסאסונה השליכו חפצים וקראו "סרחיו ראמוס מת"

הבלם הוותיק הפך לראשון שכובש 17 שנים ברציפות בליגה הספרדית, אך הכעיס את אוהדי אוסאסונה. זידאן: "אנשים רוצים שתהיה לנו בעיה עם גארת' בייל, אבל אין לנו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים שמסיימים חוזה בקיץ

בריאל מדריד חזרו הערב (ראשון) לחייך לאחר שהבלאנקוס הביסו 1:4 את אוסאסונה והשיגו ניצחון ליגה חמישי ברציפות. זה התחיל נורא ואיום עבור האורחת, שראתה כיצד המארחת פותחת בטירוף ועולה ל-0:1 בדקה ה-14, אך השחקנים של זינדין זידאן נכנסו אט אט למשחק וענו ברביעייה, כשסרחיו ראמוס, שכבש את השני בדקה ה-38, קבע שיא בכך שהפך לשחקן הראשון שכובש במשך 17 שנים ברציפות בלה ליגה ועל הדרך רשם שער ליגה 90 במדי ריאל.

מי שלא התרשמו מההישג של קפטן ריאל הם אוהדי אוסאסונה שהקניטו את ראמוס עוד בתחילת המשחק לאחר עבירה קשה של בלם הבלאנקוס על אונאי גרסיה המקומי, אך ההקנטות הגיעו לשיא בדקה ה-38 לאחר שראמוס קבע 1:2 לריאל וחגג בצורה אופיינית כשהצביע על שמו ומספרו המתנוססים על החולצה. האוהדים המקומיים ראו בכך התגרות וענו לבלם שרשם 168 בנבחרת ספרד בקריאות "ראמוס מת". בנוסף אוהדי המארחת השליכו חפצים לכיוונו של הבלם, כולל כוסות שתייה ומצתים.

שחקנה של ריאל מדריד סרחיו  ראמוס. GettyImages
שבר שיא אבל עצבן את אוהדי אוסאסונה. סרחיו ראמוס/GettyImages

מאמן ריאל מדריד אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מרוצה מכיוון שמדובר במגרש קשה מאוד מול יריבה לא פשוטה וידענו עם מה אנחנו נצטרך להתמודד. התמודדנו יפה מאוד עם הצורה בה הם הגנו. הם הובילו, אבל הגבנו מהר והפכנו ומאז לא הבטנו לאחור". על הפתיחה החלשה: "זה היה ברור שהם יתחילו חזק את המשחק. אלה היו רגעים בהם התקשינו להשיג את הכדור, אבל השתפרנו ככל שהמשחק התקדם ונראינו הרבה יותר טוב במחצית השנייה".

על גארת' בייל אמר המאמן הצרפתי: "הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו והוא הראה את זה. הוא לא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים, והוא נתן 70 דקות טובות מאוד מבחינה הגנתית. הבעיה היא שאנשים רוצים שתהיה לנו בעיה איתו, אבל אין לנו אחת כזאת. יש הרבה שחקנים, ולא פשוט לנהל את הסגל במועדון הזה. הוא שחקן חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully