וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו אחרי הקאמבק: "כולם ראו מה זו המנטליות של אינטר"

חלוץ הנראזורי חגג את הקאמבק וה-2:4 מול מילאן: "זה הגיע לנו". זלאטן המום: "הכול קרס אחרי ה-2:2, הקבוצה הפסיקה להאמין בעצמה"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אינטר הצליחה להיצמד אתמול (ראשון) ליובנטוס עם 2:4 מתוק במיוחד בדרבי מול מילאן במסגרת המחזור ה-23 בסרייה A. הנראזורי ירדו אל חדרי ההלבשה במחצית בפיגור 2:0 (אנטה רביץ' 40 וזלאטן איברהימוביץ' 45+1), אבל מרצלו ברוזוביץ' (51), מתיאס וסינו (53), סטפן דה פריי (70) ורומלו לוקאקו (94) ביצעו מהפך ענק.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
רומלו לוקאקו חוגג את השער הרביעי/רויטרס

* בגיל 38 ו-129 ימים זלאטן הפך לכובש המבוגר ביותר בדרבי של מילאנו אי פעם.

* שישה שחקנים זרים כבשו בשני משחקי הדרבי הראשונים שלהם כשחקני אינטר את השער האחרון בניצחון: יורי דג'ורקייף, רונאלדו, דייגו סימאונה, זלאטן איברהימוביץ', דייגו מיליטו ורומלו לוקאקו. מדובר רק בעידן של שלוש נקודות.

* זו הפעם השנייה בהיסטוריה שאינטר חוזרת מפיגור של שני שערים בדרבי לניצחון. הפעם הקודמת הייתה בנובמבר 1949, אז ניצחה 5:6.

* זו הפעם השלישית בהיסטוריה שאינטר מנצחת בארבעה משחקי דרבי ברציפות (בכל המסגרות). הפעמיים הקודמות היו ב-1934-1932 ו-1974-1973.

* זו הפעם הראשונה שאינטר חוזרת מפיגור של שני שערים במשחק ליגה מאז ה-2:3 מול קטאניה ב-2 במרץ 2013.

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. רויטרס
"במחצית הראשונה סבלנו מאוד". קונטה/רויטרס

לוקאקו אמר אחרי המשחק: "המחצית השנייה הייתה נפלאה. אני חושב שאפשרנו להם יותר מדי מרחבים במחצית הראשונה ומילאן ראויה למחמאות על ההופעה שלה במחצית הזו. שיחקנו ברמה שונה של אינטנסיביות במחצית השנייה והגיע לנו לעשות מהפך כזה. המחצית הראשונה הייתה קשה בשבילנו, אבל כולם ראו את המנטאליות של אינטר הזו, הסירוב שלנו לוותר והרצון לנצח. אני תמיד אומר שהדבר הכי חשוב שאני עושה זה לעבוד עבור הקבוצה. אני כאן כדי לנצח, ניצחנו ואני מאושר. הכול זה בזכות חבריי לקבוצה, המאמן והצוות שלו. כשהגעתי לאיטליה, ידעתי שזו הליגה הכי קשה עבור חלוץ, אבל כולם עזרו לי להסתגל".

המאמן המנצח אנטוניו קונטה אמר: "זה היה לילה מיוחד, כמובן. במחצית הראשונה סבלנו מאוד, אולי יותר מאשר בכל שלב העונה, היינו בסכנת תבוסה. במקום זה, הצלחנו למצוא את האיזון בחזרה, הבנו איפה אנחנו צריכים להשתפר ושמרנו על האמונה במה שעשינו והקרדיט שייך לשחקנים. חוץ מהתוצאה אני שמח לראות את השחקנים עומדים בפיגור כזה ומצליחים לבצע מהפך. עדיין מוקדם מאוד לדבר על משהו שכרגע אנחנו יכולים רק לחלום עליו. מותר שיהיה לנו חלום. הולכת להיות תקופה אינטנסיבית מאוד בקרוב ולאחר מכן נדע מה היכולות האמיתיות שלנו. אנחנו בונים הכול לאט לאט, השחקנים הוכיחו איזו עוצמה ואיזו נחישות יש להם".

זלאטן איברהימוביץ' אמר: "קשה להסביר מה קרה. במחצית אמרנו לעצמנו שרבע השעה הראשונה של המחצית השנייה תהיה קריטית ואז ספגנו שני שערים. הפסקנו לשחק, הקבוצה הפסיקה להאמין בעצמה, הפסקנו ללחוץ, לא הנענו את הכדור כמו שצריך. מאז השוויון הכול קרס. אני חושב שהרבה מזה קרה בגלל חוסר ניסיון, כי צריך לדעת איך לשלוט במשחק ב-0:2. זה מוזר כי המחצית הראשונה שלנו הייתה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully