וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי בביקורת על הגנת יובנטוס, מילאן מאוכזבת מהשיפוט

מאמן האלופה טען: "ההרמה בשער של מילאן הייתה קלה להגנה, לא היינו אגרסיביים מספיק, אבל אני לא מודאג". הרוסונרי איבדו שלושה שחקנים לגומלין ופיולי כעס: "גאה בשחקנים שלי, לא בשאר מה שקרה"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

12 שערים בשמונת המשחקים האחרונים - זה המאזן של כריסטיאנו רונאלדו, ששמר על הרצף עם פנדל מוצלח בתוספת הזמן מול מילאן. הפנדל הזה מנע מיובנטוס הפסד ראשון מול הרוסונרי מאז 2016 וה-1:1 בסן סירו העביר את ההכרעה בחצי גמר הגביע האיטלקי לגומלין בטורינו שייערך ב-4 במרץ.

אם נוציא מהמשוואה את הסופרקופה, אז הרצף של רונאלדו עומד על 13 משחקים עם כדור ברשת בכל המסגרות האחרות, וביום ראשון מחכה לו משחק ביתי נוח מול ברשיה.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן עם ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
השתעשעו בסיום. ג'אנלואיג'י דונארומה עם ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

למרות הרצף של רונאלדו, חוסר שביעות הרצון שוב בלט ביובנטוס והבלם לאונרדו בונוצ'י הודה: "קבוצה ברמתנו לא יכולה להיות מרוצה ממשחק כזה. חשוב שהשגנו שער חוץ, אבל נתנו למילאן להוביל והתוצאה הייתה בספק מבחינתנו. אנחנו חייבים לחזור לכושר, כולם צריכים להתעלות. זו לא הייתה הופעה רעה, אבל מילאן הפעילה לחץ גבוה ונצטרך להתמודד עם זה טוב יותר. מה שעשינו השבוע ממש לא מספיק. אנחנו רצים בשלוש חזיתות, אבל אין ספק שעלינו להשתפר. מצפה לנו מסע משחקים קשוח באפריל, ועד אז נצטרך לפתור כמה דברים כדי להיות מוכנים".

המאמן מאוריציו סארי סיכם: "היינו טובים יותר בהנעת הכדור, אבל לקינו בחסר בשליש האחרון. זה תהליך ואנחנו ממשיכים הלאה. אנחנו סופגים לא מעט שערים בלתי מחויבים, כמו היום למשל, שההרמה מהצד הייתה קלה להגנה מנקודת מבטי. היו רגעים שהיינו זחוחים מדי ונתנו לאיברהימוביץ' להיכנס לרחבה. הנוכחות שלו משמעותית מאוד, לא היינו אגרסיביים מספיק בהגנה. ההתקדמות שלנו נעצרה לאחרונה, אבל אני לא דואג. הדאגות היחידות הן לגבי הבריאות. זה ספורט, הקבוצה עוברת שלב נורמלי. היינו בכושר פנטסטי לפני 15 ימים, אנחנו בכושר פחות טוב כרגע, אבל נוכל להיות נהדרים שוב אחרי עוד 15 ימים. ראיתי דברים טובים הערב".

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. GettyImages
הרבה דברים לפתור עד אפריל. לאונרדו בונוצ'י/GettyImages

במילאן עסקו לא מעט בכרטיסים הצהובים שגורמים לכך שיגיעו בהרכב חסר לגומלין. זלאטן איברהימוביץ' גילה כי הוא סוחב כרטיסים בגביע עוד מ-2011, מהקדנציה הקודמת שלו במילאן, והצהוב בדקה ה-30 ימנע ממנו לשחק בטורינו. גם סמו קסטייחו ותאו הרננדז שהורחק יחסרו לרוסונרי, והמנהל הטכני פאולו מאלדיני אמר: "כשאתה משחק ברמה הזו, לצערי, לפעמים בלהט הרגע ולאור החשיבות אתה נכנס לתאקל בלי לחשוב פעמיים. ביקשנו מהשחקנים לגלות אומץ ולהילחם על כל כדור, אז אני לא יכול להתלונן על הגישה עכשיו. ההפסד לאינטר הרג אותנו, אבל הוכחנו מיד שאנחנו בחזרה על המסלול וסיפקנו הופעה ברמה גבוהה".

המאמן סטפנו פיולי סיכם: "ביקשתי מהשחקנים שלי לעזוב את המגרש ללא חרטות, והם עשו את זה. הם השאירו הכול על המגרש ואני גאה בהופעה שלהם, כמו כל אוהדי מילאן. רצינו את הניצחון והיינו בעמדה טובה להשיג אותו, אבל זה רק המשחק הראשון ונוכל להיות אפילו טובים יותר בגומלין".

על ההחלטה של השופט פאולו ואלרי לשרוק לפנדל בדקה האחרונה, אמר מאמן מילאן: "כעסתי בהתחלה בעיקר כי הייתה עבירה על איברהימוביץ' בתחילת המהלך. בנוסף, אני זוכר שהשופטים הראו פנדל מהמשחק בין קליארי לברשיה בתחילת העונה והסבירו שזו הייתה שריקה מוטעית כי השחקן לא יכול היה לראות את הכדור. אני לא מבין מה ההבדל בין המקרה ההוא למה שקרה הערב עם דוידה קלאבריה. הוא קפץ והיה עם הגב לכדור, לא היה לו זמן להזיז את הידיים אחורה. אני גאה בשחקנים שלי, פחות בדברים אחרים שהיו כאן".

סטפנו פיולי מאמן מילאן. רויטרס
לא הבין ולא אהב את השריקה לפנדל. סטפנו פיולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully