וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל סוסיאדד עם יתרון 1:2 על מיראנדס בחצי הגמר

מתקרבים לדרבי באסקי בגמר? אויארסבאל ואודגור העניקו למארחת ניצחון דחוק על היריבה המפתיעה מהליגה השנייה שתארח את הגומלין ב-4 במרץ. צרפת: סנט אטיין עלתה לחצי הגמר, ליון תפגוש את פ.ס.ז'

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

האם אנחנו בדרך לדרבי באסקי ראשון בגמר גביע המלך מאז 1910? אחרי ניצחונה של אתלטיק בילבאו 0:1 על גרנאדה בחצי הגמר הראשון, גם ריאל סוסיאדד השיגה הערב (חמישי) יתרון דחוק של 1:2 במשחק הביתי מול מיראנדס. היריבה מהליגה השנייה תארח את הגומלין ב-4 במרץ ותנסה לבצע מהפך ולהעפיל לגמר היסטורי, אחרי שהדיחה בדרך את סלטה ויגו, סביליה וויאריאל.

שריקה די שנויה במחלוקת לעבירה ברחבה על פורטו, סידרה לריאל סוסיאדד פנדל מוקדם והקפטן מיקל אויארסבאל בעט פנימה בדקה השביעית. הברזילאי מתאוס בארוזו הדהים עם סיבוב נהדר ברחבה ושוויון בדקה ה-39, אבל שלוש דקות לאחר מכן מרטין אודגור כבש בניסיון שלישי של המארחת והכריע את המשחק.

מיקל אויארסבאל שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
כבש מהנקודה הלבנה. מיקל אויארסבאל/GettyImages

גם בצרפת נערך משחק גביע, ובו סנט אטיין ניצחה 1:2 את אפינאל במשחק חוץ והעפילה לחצי הגמר. הקבוצה המפתיעה מהליגה הרביעית אירחה את המשחק בנאנסי ולא הצליחה להפתיע פעם נוספת, אחרי שהדיחה את ליל בשמינית הגמר. דניס בואנגה (37) ומהדי קמארה (58) כבשו לירוקים, ז'אן פיליפ קראסו רק צימק בפנדל (62).

הגרלת חצי הגמר נערכה עוד בטרם המשחק, ושם נקבע כי סנט אטיין תפגוש את מחזיקת הגביע ראן ובחצי הגמר השני ליון מול האלופה פריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully