וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרהורי העזיבה נמשכים: ליאו מסי הקפיא את המו"מ להארכת חוזהו בברצלונה

החששות בקטלוניה גוברים: למרות ההצהרות של ברתומאו על רצונו של מסי להישאר, המגעים תקועים מאז דצמבר. סוכנו לשעבר מתעקש: הוא לא יעזוב לעולם. וגם: מי יהיה "חלוץ הפלסטר" שיצטרף, ומתי?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בברצלונה ממשיכים לעסוק במה שנשמע עד לא מזמן כמו פנטזיה רחוקה, ולאחרונה נשמע יותר ויותר הגיוני - האפשרות שליאונל מסי יעזוב את הקבוצה בה בילה במשך כל הקריירה.

לפרעוש יש אפשרות להשתחרר מחוזהו מדי קיץ, ועל פי דיווחים וספקולציות שונות הוא שוקל להפעיל את הסעיף הזה בקיץ הקרוב. היעד הקורץ ביותר הוא אנגליה, למרות שעל פי דיווחים גם איטליה לא נפסלה על הסף.

אמש התייחס גם סוכנו של מסי לשעבר, הוראסיו גגיולי, לאפשרות שיעזוב. לטענתו, מהיכרותו את מסי הסיכוי לכך נמוך ביותר. "כמובן שבכדורגל הכל אפשרי, אבל אני בספק גדול אם מסי ירצה לעזוב את ברצלונה אי פעם. הוא יודע שבקבוצה הזו, בסגנון שלה, עם השחקנים שיש לצידו שחלקם משחקים איתו כל הקריירה, הוא רק הולך וגדל. אם הוא יעזוב, הוא לא יהיה אותו שחקן", אמר.

גגיולי סיפר שלאורך השנים קיבל מסי הצעות עתק מקבוצות אחרות באירופה, אבל דחה את כולן למרות שיכול היה להרוויח סכומים גבוהים בהרבה. "לא היתה קבוצה גדולה ביבשת שלא התקשרה אליי בנוגע אליו בשלב כלשהו. כולן התקשרו, כולן התעניינו, אבל הוא אפילו לא היה מוכן לשמוע. הוא תמיד שמר אמונים לברצלונה".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
יחסי אמון של שנים. מסי/רויטרס

יחד עם זאת, ההתנהלות של ליאו מסי לאחרונה לכל הפחות מחשידה. על פי "מונדו דפורטיבו", הפרעוש הקפיא לאחרונה את השיחות עם ברצלונה על הארכת חוזהו. הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו סיפר רק בחודש דצמבר האחרון על מגעים בין המועדון לבין נציגיו של מסי להארכת חוזה לפחות עד 2023, אולם לעת עתה הכל התפוגג וסוכנו של מסי, אביו חורחה, שוהה בימים אלה בארגנטינה, הרחק מההתרחשויות.

בדיווח צוין ש"לא נראה שבאמת יהיו מחלוקות על התנאים בין ברצלונה למסי, וגם הכסף לא יהווה מכשול. מסי כבר מזמן לא משחק בברצלונה בשביל הכסף. אבל כדי שמסי יפרוש במדי מועדון חייו, הוא צריך להעמיד קבוצות מספיק טובות. זה יהיה האתגר הכי גדול של ברצלונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. רויטרס
הצהרות לחוד ומעשים לחוד. ברתומאו/רויטרס

במקביל, עוסקים בברצלונה גם בשאלה הבוערת בטווח המיידי: מי, אם בכלל, יחזק את ההתקפה על רקע מצוקת החלוצים? ב"ספורט" הקטלאני טענו אמש שלברצלונה ניתן אישור של 72 שעות בלבד כדי להחתים שחקן, שלהגדרת העיתון יהיה "חלוץ פלסטר" בסגל.

וויליאן ז'וזה היה המועמד המוביל של ברצלונה להחליף את עוסמאן דמבלה הפצוע, אולם ב"מארקה" טוענים כעת כי הנהלת האלופה החליטה לרדת מכוכב ריאל סוסיאדד, בשל קשיים בעסקה. "הוא שחקן שלנו. אם הם ישלמו 70 מיליון יורו על השולחן, בסדר, לא יהיה לנו מה להגיד", אמר אמש מאמן הקבוצה, אימנול אלגואסיל. אלא שברצלונה לא הסכימה לשלם את מלוא סעיף השחרור שלו, כי אם 30-35 מיליון יורו, ובסוסיאדד לא הסכימו להתמגש.

על כן, כך נטען ב"מארקה", "ההנהלה החליטה לסגור את הפרק הזה ולחפש אפשרויות חיזוק אחרות לחוד". אם וכאשר, החתמה כזו תוכל לצאת לפועל רק בשבוע הבא, אז תקבל לה ליגה את חוות הדעת הרפואיות בנוגע לפציעה של דמבלה, ותחליט בהתאם אליהן האם לאפשר לקטלאנים להחתים חלוץ נוסף.

חלוץ ריאל סוסיאדד וויליאן ז'וזה. GettyImages
נשאר בסוסיאדד. ז'וזה/GettyImages

אופציה זולה בהרבה עשויה להיות אנחל, חלוצה בן ה-32 של חטאפה, שכבש העונה תשעה שערי ליגה ב-20 הופעות ועבר לאורך הקריירה בטנריפה, אלצ'ה, לבנטה, אייבר וסראגוסה. "יש לי מערכת יחסים טובה עם ברצלונה", אמר המנהל המקצועי אנחל טורס, שיחליט בקרוב על עתידו של החלוץ הוותיק. "לצערם שני חלוצים נפצעו להם. בינתיים, אף אחד לא דיבר איתי. אני לא חושב שזה יקרה, בינתיים לא קיבלנו שום אינדיקציה כזאת. אמרתי לאנחל שיישאר רגוע וימשיך להבקיע. כולם רוצים לעבור לברצלונה, אבל כרגע אין כלום".

אם וכאשר הקטלאנים כן יפנו, אנחל טורס יהיה מוכן לאפשר לשחקנו לעזוב: "אין שום בעיה של סעיף שחרור, אני לא יכול לדחות מעבר של שחקן שנתן לנו כל כך הרבה. הכסף לא יהיה מכשול. 10 מיליון יורו. אם זה יקרה, נאחל לאנחליטו בהצלחה ושימשיך להבקיע עוד הרבה שערים".

(עדכון ראשון: 7:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully