וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו ממשיך לדעוך, בליברפול כבר טוענים: רק הרווחנו מהעזיבה שלו

הברזילאי אכזב בברצלונה, בבעיה גם בבאיירן מינכן, ומנכ"ל ליברפול מסביר: השתנינו אחרי שהוא עזב. קוטיניו עצמו טוען: לא מופתע מההצלחה של ליברפול, אבל לא מתחרט שעזבתי

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

מאז שפיליפה קוטיניו עזב את ליברפול, הקריירה שלו בדעיכה, אבל הקבוצה בנסיקה. קוטיניו, שכרגע מושאל לבאיירן מינכן מברצלונה, עבר לאלופת ספרד בינואר 2018 תמורת 160 מיליון יורו, ומאז לא מצליח לשחזר את הכושר המצוין שהפגין בקבוצה ממרסיסייד.

אתמול דווח בספרד שקוטיניו לא מעוניין לחזור לברצלונה, ואף הודיע להנהלת ברצלונה שהוא לא מעוניין לחזור, אבל מנגד באיירן מינכן לא רוצה לרכוש אותו, כך שהשחקן נמצא בבעיה. מנגד, ליברפול זכתה בשנה שעברה באליפות אירופה (תוך שהיא מדיחה בדרך את ברצלונה) והשנה היא בדרך לאליפות היסטורית תחת יורגן קלופ.

עם זאת, הברזילאי לא מופתע מההצלחה הגדולה של ליברפול בפרמיירליג, אבל לא מתחרט על ההחלטה שלו לעזוב את הקבוצה. "ליברפול דוהרת, וזה לא מפתיע אותי", אמר קוטיניו ל"ספורטס אילוסטרייטד", "ראינו את זה כבר בשנה שעברה כשהיא זכתה בליגת האלופות. אבל אני לא מופתע מזה, בגלל הסגל הפנטסטי שלה והמאמן. אני כל כך שמח בשבילם, כי יש לי שם כל כך הרבה חברים וחברים לשעבר מהקבוצה, כך שאני פשט שמח עבורם, זה הכל.

"אני לא מסתכל לאחור. בחרתי במסלול אחר, וכעת אני במסע אחר, כמו שכל אחד עושה. ואני מפוקס כולי - בדיוק כמוהם - בהגשמת החלומות שלי. אני שלם עם מה שעשיתי בעבר, ואני מסתכל רק קדימה".

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו עם מאמנו יורגן קלופ. רויטרס
היו ימים. קוטיניו וקלופ/רויטרס

במקביל, פיטר מור, מנכ"ל ליברפול מאז 2017, טוען שהעזיבה של קוטיניו עשתה רק טוב למועדון. "כשפיליפה קוטיניו עזב היה שינוי - לא רק במבנה של הקבוצה, אלא גם בדך שבה אנחנו משחקים כדורגל", אמר מור, "אם אתם זוכרים, כשהוא עזב לפני שנתיים, היה שינוי בסגנון שלנו, ומאז בקושי הפסדנו. אין הכוונה לזלזל בקוטיניו, אבל היה לו סגנון משחק שונה. הכסף שנכנס מברצלונה עזר לנו לקנות את אליסון בקר".

ליברפול, כידוע, עשתה עסקה מצוינת על קוטיניו, כאשר קנתה אותו מאינטר ב-2013 תמורת 9.5 מיליון יורו. ב-201 משחקים שלו בקבוצה מאנפילד, הוא כבש 54 שערים והוסיף 45 בישולים. בברצלונה הוא לא הצליח לעמוד בציפיות, וב-76 הופעות שלה בקטלוניה כבש 21 שערים. באוגוסט 2019 עבר לבאיירן, ואומנם הברזילאי בן ה-27 כבש 7 שערים והוסיף 8 בישולים ב-27 הופעות, אבל על פי הדיווחים באיירן לא רוצה לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully