וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג עלתה זמנית לפסגה, גלדבאך ניצחה והתקרבה

השוורים הביסו את ורדר ברמן האומללה 0:3, הסייחים הביסו 1:4 את דיסלדורף. 18 דקות לדאבור בהפסד הופנהיים לוולפסבורג

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי), כשבורוסיה דורטמונד חזרה לעצמה ופירקה את איינטרכט פרנקפורט עם 0:4. היום ר.ב. לייפציג הביסה את ורר ברמן 0:3 ולאחר מכן בורוסיה מנשנגלדבאך הצליחה להביס 1:4 את פורטונה דיסלדורף. מונס דאבור נכנס כמחליף בהפסד של הופנהיים לוולפסבורג.

שחקן ר.ב. לייפציג, לוקאס קלוסטרמן. GettyImages
פתח את החגיגה. קלוסטרמן/GettyImages

ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 0:3

אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והדחה מהגביע הגרמני בתווך, לייפציג קיבלה יריבה בהזמנה וחזרה למסלול. פטריק שיק בישל ללוקאס קלוסטרמן (17) וכבש בעצמו (39) אחרי מסירה של דני אולמו. נורדי מוקיאלה הוסיף בדקה ה-46 נגד הקבוצה שספגה הכי הרבה שערים בליגה והקבוצה ממזרח גרמניה חזרה זמנית לפסגה. ברמן נראית בדרך הבטוחה לבונדסליגה 2.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. רויטרס
כמובן שגם הולאנד כבש/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 0:4

הצהובים-שחורים חזרו לעצמם, ובגדול, דווקא על חשבון מי שנכנסה למחזור הזה כאחת הקבוצות החמות בליגה. מרקו רויס ויוליאן בראנדט הפצועים נעדרו, אבל זה לא שינה כלל. לוקאש פישצ'ק כבש את הראשון בדקה ה-33, עם בעיטה שטוחה וחזקה מקצה הרחבה, ג'יידון סאנצ'ו הוסיף את השני (50) אחרי מבצע אישי טיפוסי, ארלינג הולאנד המשיך בשלו כשהמשיך פנימה בקלילות כדור רוחב של אשרף חכימי (54), ורפאל גריירו דאג להניח את הדובדבן על הקצפת עם בעיטה יפה ברגל שמאל, הישר לפינה. המארחת עולה זמנית למקום השני על חשבון ר.ב. לייפציג ומצמקת את הפער מבאיירן מינכן לנקודה בלבד, לפחות עד יום ראשון, אז יתארחו הבווארים בקלן.

שחקן וולפסבורג, ואוט וחהורסט. GettyImages
שלושער גדול. וחהורסט/GettyImages

הופנהיים - וולפסבורג 3:2

מונס דאבור ירד לספסל, נכנס כמחליף בדקה ה-74, אבל לא הושיע את הופנהיים מהפסד. ואוט וחהורסט היה האיש של וולפסבורג. ההולנדי סיפק 6 איומים על השער, 5 מהם למסגרת וכבש שלושער ששווה שלוש נקודות יקרות. וחהורסט כבש שני פנדלים בדקות 18 ו-52 והוסיף את השלישי שלו בדקה ה-71. כריסטוף באומגרטנר (45) ואנדריי קרמאריץ' (60) השוו פעמיים עבור הופנהיים, אבל לא יותר.

לארס שטינדל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שטינדל וגלדבאך עדיין במאבק האליפות/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - בורוסיה מנשנגלדבאך 4:1

הסייחים השיגו ניצחון חוץ מרשים מאוד ושיפרו את מאזנם ל-42 נקודות, שלוש פחות מר.ב. לייפציג המוליכה כשלהם יש משחק חסר. יונאס הופמן (22), לארס שטינדל (51 ו-78) ופלוריאן נויהאוס (82) כבשו לזכות מנשנגלדבאך, בעוד אריק טומי איזן רק זמנית (29). דיסלדורף נותרה עם 17 נקודות בלבד, ארבע מתחת למיינץ במקום שממנו נשארים בליגה.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - פרייבורג 1:1
לאוגסבורג: פיליפ מקס (38). לפרייבורג: יאניק האברר (51)

פאדרבורן - הרטה ברלין 2:1
לפאדרבורן: דניס שרבני (51). להרטה: דדריק בויאטה (10), ג'מילו קולינס (67, עצמי)

אוניון ברלין - באייר לברקוזן 3:2
לאוניון: כריסטיאן גנטנר (7), מריוס בולטר (87). ללברקוזן: קאי האברץ (22), מוסא דיאבי (83), קארים בלראבי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully