וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד השפילה את פנרבחצ'ה בטורקיה

גם ללא ארבעה שחקני מפתח, הביסו הבלאנקוס 65:94 את אוברדוביץ' ושחקניו. קארול בלט עם 20. אולימפיאקוס ניצחה, זניט שוב הפסידה. מילאנו ממשיכה לאכזב

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

לאחר פגרה של שבועיים בעקבות משחקי הגביע במדינות השונות, שבה הערב (חמישי) היורוליג עם חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-25, כשבמוקד הביסה ריאל מדריד 65:94 את פנרבחצ'ה בטורקיה. מילאנו המאכזבת ספגה הפסד שלישי ברציפות ואיבדה את מקומה בשמינייה הראשונה לאחר 78:69 מול חימקי מוסקבה. ז'לגיריס חזרה לנצח ביורוליג לאחר 60:74 מרשים בחוץ על באסקוניה הלא יציבה. אולימפיאקוס גברה 68:77 על וילרבאן. במשחק תחתית גברה אלבה ברלין 81:83 על זניט.

עוד בוואלה! ספורט

אבדיה וזוסמן בכוננות: המאבק על תואר הכוכב העולה של העונה ביורוליג

לכתבה המלאה
ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הצגה שלו ושל ריאל. קארול/GettyImages

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד 94:65

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פנר סופרת כעת שני הפסדים רצופים - ולזה הנוכחי לאו דווקא ציפתה, שכן קבוצת הפאר הלבנה התייצבה ללא סרחיו יוי, ג'פרי טיילור, אנתוני רנדולף והקפטן פליפה רייס, ובכל זאת סיפקה הצגה גדולה. המחצית הראשונה היתה כל כולה של הבלאנקוס, כשוולטר טבארס עשה ככל העולה על רוחו בצבע והעניק לה 27:44. בהמשך רק הגדילה האורחת את היתרון, ורק השריקה לסיום גאלה את ז'ליקו אוברדוביץ' מייסוריו. ג'ייסי קארול סיים עם 20 נקודות ב-5 דקות, טבארס הוסיף 16 וטריי תומפקינס תרם 14. מנגד, מלבד נאנדו דה קולו (21 נקודות, 11 מ-11 מהקו) ויאן וסלי (16), אף אחד לא הופיע בפנר.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
חימקי עם ניצחון שני ברציפות. אלכסיי שבד/דני מרון

אולימפיה מילאנו - חימקי מוסקבה 78:69

הקבוצה של אטורה מסינה ממשיכה לאכזב ורשמה הפסד שישי בשבעת משחקיה האחרונים. חמור מכך מבחינתה של מילאנו, היא ספגה את הפסדה ה-14 העונה והיתדרדרה עד המקום ה-11. חימקי מצידה השלימה ניצחון כפול על האיטלקים, ושני ברציפות ביורוליג. האורחת טיפסה למקום השמיני באופן זמני תוך כדי שהשתוותה למילאנו עם מאזן 14:11 ועקפה אותה, כאמור, בזכות העובדה שניצחה אותה פעמיים. מי אם לא אלכסיי שבד הוליך את הרוסים עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים כשיונאס ירבקו מוסיף 16 ו-12 ריבאונדים.

שחקן ז'לגיריס קובנה אדגראס אולנובאס. GettyImages
ז'לגיריס עם ניצחון שביעי בתשעה משחקים. אדגראס אולנובאס/GettyImages

באסקוניה - ז'לגיריס קובנה 74:60

הליטאים ממשיכים בכושר הנהדר שלהם והתאוששו מההפסד בשבוע שעבר לאנאדולו אפס עם 60:74 מרשים בחוץ על באסקוניה הלא יציבה. הבאסקים שסובלים מעונה לא יציבה קיבלו להשלים ניצחון כפול על ז'לגיריס לאחר שגברו עליהם בליטא בסיבוב הקודם אך נכנעו למחצית שנייה אדירה של האורחת, שקלעה במהלכה 44 נקודות אל מול 25 בלבד של באסקוניה. אדגראס אולנובאס הוביל את השחקנים של שאראס עם 15 נקודות כשלוקאס לקביצ'יוס הוסיף 13 מהספסל וסייע לקבוצתו לרשום ניצחון שביעי בתשעת משחקיה האחרונים.

שחקן אולימפיאקוס, וייד בולדווין. GettyImages
ניצחון חשוב. בולדווין/GettyImages

אולימפיאקוס - וילרבאן 68:77

על אף הסגל החסר, האדומים מפיראוס נקמו בצרפתים על התבוסה שהנחילו להם בסיבוב הראשון ונותרו צמודים למאבק על הטופ 8. סאשה וזנקוב הוביל עם 15 נקודות, אוקטביוס אליס הוסיף 13 ויורגוס פרינטזיס תרם 11. צ'ארלס קהודי קלע 14 לאורחת.

מרכוס אריקסון שחקנה של אלבה ברלין. GettyImages
ניצחון דחוק לאלבה. מרכוס אריקסון/GettyImages

זניט סט. פטרסבורג - אלבה ברלין 83:81

הופעת הבכורה של צ'אבי פסקוואל בשורות המארחת הסתיימה בהפסד - הרביעי ברציפות של זניט, במשחק בין שתי קבוצות שככל הנראה לא יהיו בתמונת המאבק על הטופ 8. מרטין הרמאנסון היה מעל כולם עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, וויל תומאס קלע 19 למפסידה המאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully