וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר: "לפעמים לוקח זמן עד שמתפוצצים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה בתום ה-0:2 של קבוצתו על צ'לסי, שהיה השלישי העונה של קבוצתו על הבלוז. פרנק למפארד: "היינו רשלניים בגול הראשון". וגם: האורחת השוותה שיא בן 55 שנה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

מנצ'סטר יונייטד שבה אמש (שני) למסלול הניצחונות בפרמיירליג כשאספה שלוש נקודות ליגה לראשונה מאז ה-11 בינואר עם 0:2 גדול וחשוב על צ'לסי בסטמפורד ברידג'. אנתוני מרסיאל כבש ראשון עבור השחקנים של אולה גונאר סולשיאר על סף סיום המחצית הראשונה והפך לשחקן השלישי בהיסטוריה של השדים האדומים שכובש גם בבית וגם בחוץ בעונת פרמיירליג אחת מול הבלוז לאחר שאריק קנטונה (עונת 92/93) ו-ווין רוני (2011/12) עשו זאת לפניו. בנוסף, זהו שער הליגה הרביעי שכובש הצרפתי נגד צ'לסי בשלושת משחקיו האחרונים נגדה.

גם כובש השער השני, הארי מגווייר עשה היסטוריה בכך שכבש את שער הליגה הראשון שלו במדי קבוצתו. מעבר לכך, מדובר בניצחון החוץ הראשון של מנצ'סטר יונייטד על צ'לסי במסגרת הליגה מאז אוקטובר 2012, אז עמד אלכס פרגוסון על הקווים של יונייטד. אם זה לא מספיק, מדובר בפעם הראשונה שהשדים האדומים משלימים ניצחון ליגה כפול על היריבה מלונדון מאז עונת 1987/88, והפעם הראשונה שעושה זאת מבלי לספוג מאז עונת 1964/65!

מאמן השדים האדומים אולה גונאר סולשיאר אמר בסיום: "שמרנו שוב על רשת נקייה, זו פעם רביעית ברציפות (בכל המסגרות). היינו מעט נרפים בהתחלה, אבל לפעמים לוקח זמן עד שמתפוצצים". על המשמעות של הניצחון מבחינת קבוצתו: "הניצחון הזה נותן לנו הזדמנות להגיע לליגת האלופות. אף אחד לא יעזור לנו, אנחנו צריכים לעשות זאת בעצמנו". המאמן הנורבגי סירב להתייחס לסערת מינו ראיולה, סוכנו של פול פוגבה ורק אמר בהקשר של השחקן: "פול פוגבה אמור לחזור לאימונים מחר כך שנראה מה יהיה".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השיג ניצחון ליגה כפול על צ'לסי מבלי לספוג לראשונה מאז 1965. אולה גונאר סולשיאר אמש/רויטרס

בצ'לסי היו מאוכזבים בסיום לאחר שה-VAR לקח מהקבוצה שני שערים, פעם אחת בעקבות עבירה שבוצעה בעת כיבוש שער של קורט זומה (56) ובפעם השנייה בעקבות נבדל מזערי של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-77. בנוסף, שופטי ה-VAR התעלמו לטענת אנשי המארחת מפגיעה ללא כדור של הארי מגווייר בססאר אספיליקואטה שהייתה אמורה לזכות את שחקנה של מנצ'סטר יונייטד בכרטיס אדום.

מאמן הקבוצה פרנק למפארד אמר בסיום: "זה לא הרגיש לי כמו משחק של 2:0. היינו טובים, אבל איבוד ריכוז אפילו לשבריר שנייה ברמות האלה עלול לעלות לך במשחק. היינו רשלניים בגול הראשון. שאר המשחק היה טיפוסי למשחקי הבית שלנו העונה. כשאתה שולט במשחק ברובו אתה חייב לנצל את ההזדמנויות שאתה מקבל".

על החלטות ה-VAR: "ראיתי שוב את ההילוכים החוזרים, ובמקרה של מגווייר אני יכול להגיד שה-VAR היה שם ולא השתמשו בו כמו שצריך. אספיליקואטה נדחף מאחור וזה היה ברור. לגבי השערים, אם מדובר בנבדל של בוהן - זה נבדל. אין מה לעשות בנושא הזה".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. GettyImages
"כשאתה שולט במשחק ברובו אתה חייב לנצל את ההזדמנויות שאתה מקבל". פרנק למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully