וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעונה הטובה אי פעם? ליברפול שוברת שיאים, קלופ: "זה מטורף"

האלופה שבדרך השיגה ניצחון 25 ב-26 מחזורים ורושמת את המאזן הטוב ביותר אי פעם בחמש הליגות הגדולות אחרי 26 מחזורים. המאמן: "הפער בלתי נתפס". וגם: כל המספרים מהעונה ההיסטורית

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
יש לו סיבה להיות מאושר. יורגן קלופ/רויטרס

מי יעצור את ליברפול? כנראה שאף אחד, בטח שלא באנגליה. האלופה שבדרך הגדילה הערב (שבת) את הפער בפסגה ל-25 נקודות, לא פחות, אחרי 0:1 קטן ולא מרשים על נוריץ' האחרונה. סאדיו מאנה החל את המשחק על הספסל, אבל נכנס להושיע את אלופת אירופה בדקה ה-60 ובדקה ה-78 כבש את שער הניצחון. זה היה ניצחון הליגה ה-17 ברציפות של ליברפול, שגם לא ספגה ב-10 מתוך 11 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה. ליברפול רחוקה ניצחון אחד מהשוואת השיא של מנצ'סטר סיטי, שניצחה 18 ברציפות בין אוגוסט לדצמבר 2017.

הקבוצה של קלופ כעת רושמת את המאזן הטוב ביותר אי פעם אחרי 26 מחזורים בחמש הליגות הבכירות (25 ניצחונות, תיקו ו-0 הפסדים). המאזן השני הכי טוב היה של באיירן מינכן של פפ גווארדיולה שהשיגה 24 ניצחונות, 2 תיקו ו-0 הפסדים בעונת 2013/14.

בנוסף לכך, ליברפול כבשה ב-35 מחזורי ליגה רצופים. מאזן שנופל רק מארסנל הגדולה שכבשה ב-55 משחקים רצופים ב-2002 ומנצ'סטר יונייטד שכבשה ב-36 משחקים רצופים ב-2008. אז מתי ליברפול תיקח אליפות? הקבוצה של קלופ זקוקה לעוד 15 נקודות בלבד, כלומר להשיג חמישה ניצחונות מתוך 12 המחזורים שנותרו. וגם זה בהנחה שמנצ'סטר סיטי לא תשמוט נקודות ברצף הזה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
העונה ההיסטורית נמשכת. יורגן קלופ/רויטרס

יורגן קלופ מאמן ליברפול התייחס בסיום גם להשעיה של מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות לשנתיים הבאות ואמר: "זה היה הלם. ממש וואו. עצוב לי עליהם, על פפ ועל השחקנים, אבל אין מה לעשות. הם יכולים לערער, בכל מקרה הכדורגל שהם מציגים יוצא מהכלל".

על הפער העצום של ליברפול בפסגה: "הפער פשוט מטורף, אני לא מבין את זה. אני לא חכם מספיק. לא היה לי דבר כזה לפני כן. זה מדהים, כל כך קשה. בשורה התחתונה ניצחנו את המשחק ולקחנו עוד שלוש נקודות, האווירה בחדר ההלבשה היתה כמו אחרי משחק רגיל".

סאדיו מאנה, שכבש את שערו ה-100 בליברפול בכל המסגרות, אמר בסיום: "זה לא היה קל לשבת על הספסל, אבל קיבלתי טיפול רפואי ואני שמח שהחבר'ה עשו עבודה טובה וניצחנו. המטרה שלנו מהתחלה היתה לקחת אליפות ואנחנו נראים טוב מאוד בינתיים. נעשה את הכול כדי להמשיך ככה".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:1 את נוריץ' בחוץ

לכתבה המלאה
סאדיו מאנה ליברפול. רויטרס
100 שערים בכל המסגרות. סאדיו מאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully