וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו כבש צמד, אלי דסה חזר לשחק ובישל

קפטן הנבחרת הוביל את פרטיזן בלגרד ל-0:3 על רדניק, המגן הימני שב אחרי כשלושה חודשים והכין את הראשון ב-2:4 על הירנביין. ניצחונות לתורג'מן, מרציאנו וניר ביטון, הפסד להרוש, תיקו לרפאלוב

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

* ביברס נאתכו כבש הערב (שני) את הצמד השני שלו העונה בליגה הסרבית והשלישי מאז הגיע לפרטיזן בלגרד, כשהוביל את קבוצתו ל-0:3 ביתי על רדניק סורדוליצה במשחק החזרה מפגרת החורף הארוכה. קפטן נבחרת ישראל פתח כרגיל בהרכב של סאבו מילושביץ' והעלה ליתרון 0:2 עם פנדל בדקה ה-67, ובחלוף 13 דקות הוסיף את השני שהיה השישי שלו העונה בליגה, עם כדור חופשי נהדר. פרטיזן חזרה למקום השני, אבל מרוחקת 11 נקודות מהמוליכה הכוכב האדום בלגרד.

השער השני של ביברס נאתכו

* אלי דסה חזר להרכב של ויטסה אחרי תקופה ארוכה, שיחק 90 דקות בניצחון 2:4 על הירנביין ובישל את השער הראשון. דסה שסבל מפציעה בקרסול, לא שיחק מתחילת נובמבר, אבל חזר לאחרונה לפעילות ומלאה והיום קיבל את המקום בהרכב. מסירה ארוכה ומדויקת שלו הסתיימה בכיבוש של בריאן לינסן - הרבה הודות לעבודת הגנה רעה של הבלם האורח איברהים דרשביץ' שנתן לכדור של הישראלי לחלוף מעל ראשו. לינסן סיים את המשחק עם צמד ובישול ו-ויטסה מדורגת במקום השישי בטבלה ההולנדית.

* אריאל הרוש שמר על מקומו בשערה של ספרטה רוטרדם והיה לו חלק בשער הראשון בהפסד 2:1 בבית לכרונינגן. שוער נבחרת ישראל לא הגיב טוב לבעיטה של אסורו בדקה ה-22 וספג שער נוסף בחלוף 10 דקות, כשקבוצתו רק הצליחה לצמק מפנדל במחצית השנייה וניצבת במקום ה-11 בליגה ההולנדית.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכבה של אנטוורפן ושיחק 56 דקות ב-1:1 הביתי מול שרלרואה. אנטוורפן נותרה במקום הרביעי בליגה הבלגית עם 47 נקודות, אחת פחות מיריבתה שניצבת במקום השלישי ו-14 פחות מהמוליכה קלאב ברוז'.

* ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק והשלים 90 דקות כשהוא סופג כרטיס צהוב בדקה ה-86 וקבוצתו מנצחת 1:2 את אברדין בחוץ. הירוקים במקום הראשון כמובן עם 71 נקודות, 11 יותר מריינג'רס, לה יש שני משחקים חסרים. חאתם עבד אלחמיד עדיין מתאושש מהפציעה.

עוד בוואלה!

שון וייסמן בכושר שיא: "שוב הוכיח שהוא ערובה לשערים"

לכתבה המלאה
אלי דסה שחקן ויטסה עם טים מטאבז'. GettyImages
אלי דסה חוגג עם טים מטאבז'/GettyImages

* אחרי שכבש בהופעת הבכורה, אלון תורג'מן שיחק 82 דקות בהרכב ויסלה קרקוב, שהמשיכה את רצף הניצחונות שלה עם 0:1 בחוץ על זגלבי לובין ועלתה מעל הקו האדום בליגה הפולנית.

* אופיר מרציאנו והיברניאן שמרו על המקום השישי בליגה הסקוטית בזכות ניצחון חוץ 1:2 על קילמרנוק המדורגת שביעית. כריס ברק הכניע את השוער הישראלי בדקה ה-30 והשווה, אבל אדם ג'קסון הכריע בדקה ה-45 ומרציאנו מנע מהמארחת שוויון נוסף במחצית השנייה.

* שי בן דוד ישב לראשונה על הספסל של טרפאני, שהובסה 5:0 בחוץ על ידי קרמונזה ונותרה במקום הלפני אחרון בליגה האיטלקית השנייה.

* אנס מחאמיד נכנס כמחליף בדקה ה-89 בניצחונה של וינטרטור 0:1 על לוזאן אושי בליגה השנייה בשוויץ. מוחמד בדארנה לא נכלל בסגל.

* עדן שמיר ישב על הספסל של סטנדרד ליאז' ולא שותף בניצחון החוץ 1:3 על גנק במחזור ה-26 בליגה הבלגית. קבוצתו במקום החמישי עם 45 נקודות.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
הפסד ביתי. אריאל הרוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully